Nyttårsaften 2016

Da var det et nytt år, folkens! Denne gangen feiret jeg Nyttårsaften i Haugesund, noe jeg ikke har gjort på fem år (!) Det var veldig koselig. Først spiste vi mamma sin herlige roastbiff og ostekake, og så dro vi på vors nedi byen etterpå. Så gøy å feire med gamle venner igjen, jeg lo så mye at jeg tror jeg slet ut botoxen min, haha. Refill, please!

 photo nyttarsaften-2_zps9louslmk.jpg photo nyttarsaften-32_zpsqcuqrnrm.jpg photo nyttarsaften-5_zpsfgcnp93v.jpg  photo nyttarsaften-10_zpsgkdqseyf.jpg photo nyttarsaften nly one by annette haga jumpsuit antrekk1_zpsu3rm2xia.jpg

Kveldens antrekk: Sko fra NLY Trend by Janni Delér her // Jumpsuit fra NLY One by Annette Haga

 photo nyttarsaften5_zpspybd5tzv.jpg photo nyttarsaften-24_zps0gl4a1of.jpg photo nyttarsaften-22_zpsktsobkxl.jpg photo nyttarsaften-27_zpsyq8awaoq.jpgGo’gutta! photo nyttarsaften6_zpswu6mrta8.jpg photo nyttarsaften2_zps7vjhq7tp.jpgKjerstin og Tina photo image1 2_zps3xhbtz1u.jpg

Vi dro på Rådhusplassen klokken tolv, men det var ikke en sjel der, og bare et par raketter! Haha, hva faen skjer med denne byen?? Så vi dro like greit på Minibaren etterpå og fortsatte kvelden der 🙂

Håper dere får et fantastisk 2016!

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg