MAC Matte Liquid Lipcolour!

 photo mac retro matte lady be good14_zpsqb6atlbe.jpg photo mac retro matte lady be good16_zpsacd5kuzw.jpg

Da jeg var på Douglas i Polen la jeg plutselig merke til at de hadde fått inn de nye, matte, flytende leppestiftene til MAC, Retro Matte Liquid Lipcolour, og gjett om jeg ble happy. Jeg stod der seriøst i en halvtime for å prøve å velge farge. Det stod mellom tre nudefarger, men jeg tror jeg valgte den fineste av dem alle! Lady-Be-Good. Jeg kunne seriøst tatt med meg alle hjem, de er så rå!

// When I was at Douglas in Poland I suddenly noticed that they had gotten the new, matte, liquid lipsticks, MAC Retro Matte Liquid Lipcolour, and boy was I happy. I literally stood there for half an hour trying to choose a color. It stood between three nude colors, but I think I chose the prettiest of them all! Lady-Be-Good. I could seriously have taken all of them with me, they are so awesome!

 photo mac retro matte lady be good15_zpsiwdtownq.jpg

Dette er uten tvil den beste matte lip creamen jeg har prøvd. Den slår NYX og alt annet, jeg har ikke prøvd Anastasia sine tho, så kan ikke sammenligne der. Du trenger ikke en gang lipliner, du kan seriøst overtegne leppene dine med selve leppestiften, og det ser fortsatt bra ut. Jeg synes leppene ser så mye større ut når jeg bruker denne. Den legger seg så bra på, tørker fort og tørker ikke ut leppene. I tillegg er den kjempe pigmentert, så det er enkelt å få dekket nok i et sveip. Børsten er også veldig god, og den gjør det lett å “tegne innenfor linjene». 

// This is arguably the best matte lip Cream I’ve tried. It beats NYX and everything else, I haven’t tried Anastasia’s though, so I can’t compare them. You do not even need a lipliner, you can seriously over draw your lips with the lipstick, and it still looks good. I think my lips look so much bigger when I use this. It sets so well on the lips, dries quickly and doesn’t dry out your lips. In addition, it?s really pigmented, so it is easy to cover in a sweep. The brush is also very good, and it makes it easy to “draw within the lines.” 

   photo mac retro matte lady be good18_zpslzrc3g3g.jpg

 

Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne. Hørte de var utsolgt for alle nudefargene overalt i Oslo, håper de får dem inn igjen snart. Jeg kommer nok til å anskaffe meg flere av disse etterhvert. Rødfargene er også SUPERB!

// I can not help but recommend this. I heard they were sold out for all the nude colors everywhere in Oslo, hopefully they will get restocked soon. I am definitely going to get more of these eventually. The reds are also SUPERB!

 

5 kommentarer
    1. Åh, denne var fin! Jeg testet anastasia sine hos en venninne – og de er helt fantastiske og holder hele dagen også – hadde vært gøy å testet mac sine! Har akkurat bestilt meg en liquid matte lipstick fra colourpop også – elsker looken !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg