Kardashian Beauty False Lashes

 photo Kardashian Beauty Scintillage Lashes-5_zpsb6k39vtj.jpgKardashian Beauty Scintillate Faux Lashes

 photo Kardashian Beauty Scintillage Lashes5_zps8vixjml1.jpg  photo Kardashian Beauty Scintillage Lashes4_zpsvvrjyds0.jpg

Her om dagen var jeg på Douglas i Bogstadveien, da jeg så at de hadde fått inn Kardashian Beauty. Jeg vet ikke hvor bra sminken er, men jeg var på jakt etter falske vipper, så jeg tenkte å prøve disse. De er litt crazy, så du må bruke en del øyensminke for å “pull it off». Men jeg likte dem ganske godt! Limen som kom med syntes jeg også var ganske god. En slipper å vente 30 sekunder slik som med Duo-limet før en påfører vippene. Jeg skal ikke si at det er bedre enn Duo, men det funker. Iallefall når du mister halve livet ditt på byen etter fylla, og ikke har noe annet alternativ. Why do I never learn…

// The other day I was at Douglas, when I saw that they had gotten the Kardashian Beauty collection. I don’t know how good their makeup is, but I was looking for false lashes, so I just wanted to try these. They are a bit crazy, so you have to use a lot of eye makeup to pull it off. But I liked them pretty well! The glue that came with it was also quite good. You don?t have to wait 30 seconds for the glue to dry, as with the Duo-adhesive, before applying the lashes. I?m not saying it’s better than Duo, but it works. at least when you?ve lost half your life out on the town after a weekend. Why do I never learn…

 photo Kardashian Beauty Scintillage Lashes6_zpspchbfxz6.jpg

Do you like?

 

10 kommentarer

Siste innlegg