Dark or original?

 photo Myth MAC1_zps8uzzjf0d.jpg  photo Myth MAC2_zpsvlqfkccv.jpg

Før jul skrev jeg et innlegg om at jeg var veldig fornøyd med St. Tropez Original Mousse-selvbruningen, og at jeg endelig hadde funnet en selvbruning jeg kunne bruke hele året. Jeg nevnte også at jeg hadde lyst til å prøve moussen i Dark, for å se hvordan den var i forhold, eventuelt om den var bedre.

Jeg ble supertan bare ved et lag med Dark, og fikk kommentarer på hvor brun jeg var. Men etter å ha skylt av guide-fargen med varmt vann så var den helt ubrukelig. Jeg har åpenlyst for lys hud til å bruke Dark, jeg soler meg jo aldri. Det så ut som jeg hadde små fregner over hele kroppen. En må ha solt seg en del eller være mørkere i huden for at Dark skal fungere, det er vel sikkert derfor de har laget den også. Jeg prøvde et par ganger til, men det gikk bare ikke, og ble kjempeflassete. Så jeg ville bare gi min erfaring med produktet. Jeg er dog fortsatt veldig fornøyd med originalen!

English: I wrote an entry right before Christmas about how happy I was with the St. Tropez Original Mousse, a tan I can use all year around! But I wanted to try the Dark version to see if it was better. I am obviously too fair skinned to use the Dark one, as I never suntan. The color looked pretty at once, and I was very tan, but after showering it looked like I had freckles all over my body. It looked like my original skin just bursted through the self tan. I tried a couple more times before giving up, it just wasn’t working. But maybe if you have darker skin you will like it!

 photo st. tropez self tan mousse_zpsm9vflrfj.jpgOriginal

 

4 kommentarer
    1. Testet litt diverse selvbruning jeg også, men faller alltid tilbake på St. Tropez original, og har brukt den fast i flere år 🙂
      Noen erfaring med Vita Liberata? Ser mange skryter av den, men jeg synes ikke den var så bra som alle skal ha det til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg