Let’s talk about lips

Sponset

 photo teosyal heidichic lepper fillere restylane juvederm lips5_zpsvsnrwxr2.jpg

Jeg blir alltid litt forbauset når folk lyver om hva de har gjort med ansiktet eller kroppen sin, når det er helt åpenlyst at noe er forandret. Å ikke velge å svare er greit, for det er jo selvfølgelig en privatsak og opp til hver enkelt, men jeg hadde selv synes at det var flaut hvis alle tydelig hadde sett at jeg hadde gjort noe og jeg hadde nektet for det. Jeg synes det er viktig å stå for valgene en tar, og ikke være flau over det. Det virker litt svakt. Kanskje de ikke vil fremstå som dårlige forbilder? “Forbilde”… for et buzzword. Vi burde kanskje heller lære oss å tenke selv, istedetfor å skylde på andre mennesker. Jeg orker ikke å være flink pike, sorry (not sorry).

Uansett, på onsdag var jeg hos behandleren min StineKlinikk Oslo og fylte på leppene mine. Denne gangen fylte vi på 0,6 ml Teosyal, en del mer enn jeg pleier. Som regel trenger jeg bare en liten touch up etter at jeg har gjort dette i fem år. Jeg får en del spørsmål om fillere og hvilke jeg bruker, og jeg har nå brukt Teosyal i et par år. Jeg har også prøvd mange ulike versjoner av Juvederm, Restylane og Hyaluronica. Alt sammen er hyaluronsyrer, bygget opp på forskjellige måter, noen med større molekyler og andre med mindre, utifra hvilket resultat en ønsker. Jeg er veldig fornøyd med Teosyal, og de fleste sortene er også mye rimeligere enn de fra konkurrentene. Det er trossalt en investering å fylle i leppene, og en kan spare ganske mye på det.

 photo teosyal heidichic lepper fillere restylane juvederm lips2_zpsaa3ztlvc.jpg

I begynnelsen når jeg begynte å fylle i leppene så ble jeg ofte skuffet fordi det gikk så fort ut, men så fikk jeg se en dame som ikke hadde fylt på leppene sine på flere år, og de var fortsatt like store. Da skjønte jeg at jeg til slutt kom til å slippe å bruke så mye penger på det. Jo mer du fyller på, og over lengre tid, jo mer arrdannelse skapes, og filleren holder bedre. Good news! Og om jeg skulle ombestemme meg og ville ha mine naturlige lepper tilbake så hadde jeg nok fått bort cirka 90%, om ikke mer, av filleren, ved å få injisert et stoff som heter Hyalase. Jeg har aldri fått noen reaksjon på verken fillere eller Hyalase, bortsett fra blåmerker og hevelser. Så lenge du bruker et sertifisert stoff og en god behandler, så er slike behandlinger veldig trygge.

 photo teosyal heidichic lepper fillere restylane juvederm lips8_zpsgn8zkxat.jpg

Disse bildene ble tatt i går, og de er fortsatt ganske hovne, så de vil bli en del mindre i løpet av et par uker. Blåmerkene kommer som regel etter et par dager, og den verste hevelsen kommer som regel dagen derpå. Da hender det at jeg ser direkte latterlig ut, haha. Men dette går over etter en dag og to. Jeg fikk nesten ingen blåmerker denne gangen, men har funnet ut at flytende leppestifter er veldig effektive til å dekke til eventuelle blåmerker. Og faktisk til å gjemme hevelsen litt også. Spesielt de nye fra MAC, Retro Matte, for de er så utrolig pigmenterte. I tillegg trenger du eventuelt en god concealer til å dekke utenfor leppene. 

Jeg velger å være ærlig om hva jeg gjør med ansiktet mitt, fordi jeg synes ikke det er noe å skamme seg over, og jeg liker generelt ikke å lyve. I tillegg så håper jeg at jeg kan opplyse folk litt mer om hva det går ut på, slik at de enklere kan ta en avgjørelse selv på om det er noe for dem eller ikke. 

 

Stine er injeksjonsspesialist, du kan lese mer om hennes kompetanse på hjemmesiden hennes her.

Hun jobber på følgende steder i Oslo/Tønsberg:

Klinikk Oslo22 98 05 38 eller 90 55 55 27

Pure Beauty Frogner tlf.: 905 55 527

Aurora Senteret, Tønsberg tlf.: 333 24 419

Eiksmarka tlf.: 905 55 527

 

3 kommentarer
    1. Setter sånn pris på at du er helt ærlig! Og dette innlegget hjalp meg veldig. Har veldig lyst til å fylle på leppene slik at de jevner seg ut. Hatt komplekser for det bestandig, og er redd for hva folk skal si om jeg gjør det.
      Men tror her skal drite i hva andre mener og heller tenke på hva jeg selv syns. Og jeg syns ikke det er noen big deal 🙂

    2. omg huden din og sminken din! bruker du fortsatt glo minerals protective liquid foundation og tikei pudderet? isåfall hvilke farge? sliten veldig med å finne riktig farge spesielt i foundationen, så lurer på hvem du har på her? kan du lage et eget innlegg for må kjøpe meg ny.. 🙂 sminken din er alltid perfekt <3 !!

    3. Hei. som en første gang for å fylle på lepper vil du anbefale klinikk Oslo og Teosyl med tanke på pris og produkt. Er veldig usikker på hvor mye og hvilken injeksjonsbehandling jeg skal velge. Har lyst til å få litt synligere større, men ikke slik at det ser veldig unatulig ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg