Ice queen

Sponset

 photo har extensions hair extensions platinablond ice1_zpswd4ck2a9.jpg

I slutten av sist uke var jeg og satte på nye hair extensions. Hvor awesome er ikke denne hårfargen egentlig – Ice. Ikke mange som har denne inne, men heldigvis går jeg til Hilde hvor jeg får dem så lange som 60 cm. Eller jeg lurer på om de faktisk finnes i 70 cm også. Jeg må selvfølgelig klippe bittelitt av dem siden jeg er 1,55 m, ellers hadde det sett litt rart ut. Det er jo nesten halve meg, haha. De er også ypperlige om du vil ha grått hår, eller lilla for den saks skyld, fordi fargen er så kald. Da er det bare å ha i toner eller lillasjampo, så får du raskt en kul effekt.

 photo har extensions omerta ice hair-16_zpsbpisp6jg.jpg  photo har extensions omerta ice hair-20_zpsllbzxzko.jpg

Denne bloggen er så overflatisk til tider (eller kanskje hele tiden) at en skulle tro utseendet er det eneste jeg tenker på, jeg blir nesten litt flau, haha. Negler, hår, bryn, lepper og så videre. Det er bare et avbrekk fra livets seriøsiteter, det håper jeg folk forstår. Men det hjelper faktisk på humøret å få ordnet seg litt, en skal ikke kimse av det. Jeg er superheldig som har så dyktige folk som hjelper meg med det ♥ Tidligere i dag var jeg på Brow Rehab, og jeg har også en ny matte NYX leppestift å vise dere. Viktige ting på agendaen i neste innlegg altså! Haha. Det er en mote- og skjønnhetsblogg, what can I say…

11 kommentarer
    1. Har selv bleket håret mitt nesten til platina nå, men sliter fremdeles med gulskjær selv om jeg bruker sølvshampoo nesten hver gang jeg vasker håret. Har du noen gode produkter (kom gjerne med produktnavn) for å få det helt kaldt/grålig? Shampoo, tonere/noe annet – tips tas imot med takk! 🙂

    2. Oda: jeg elsker Fudge Paintbox toner i Whiter Shade of Pale 🙂 ellers må du bleke det enda mer for å få det bort, hvis det tåler det.

    3. Hei! jeg har ombre hår med lys brun og blondt, men det har blitt veldig gult.. Og vil gå over til noe kaldere!
      Jeg bruker tape extansions, så lurte på hvor du har kjøpt håret og om du farget extansionet slik også eller om det var slik før du feste det?
      finner bare extansion som ikke er så kalde farger..
      Visst du har tid og vil så kan du kontakte meg på mail!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg