Vinn hudpleieprodukter!

Jeg har nå i samarbeid med Exuviance en konkurranse hvor du kan vinne tre fantastiske produkter fra mitt favoritthudpleiemerke! Exuviance er basert på fruktsyrer og er dermed veldig effektive antiaging produkter men også for aknehud. Jeg bruker det hver dag, og får kjempefin, glatt og glødende hud av det.

1. Triple Microdermabrasion (verdi 599,-) er bare den diggeste peelingen! Den er både kjemisk og mekanisk ved hjelp av AHA, papayaenzym og mikrokrystaller. Huden føles rett og slett polert ut etterpå, og produktene du tilfører huden trekker dypere ned etter bruk av denne. Perfekt å bruke før maske eller serum. Jeg bruker den 1-2 ganger i uken.

 

2. Collagen serum (verdi 625,-)

Collagen Triple Boost Serum bidrar til å stimulere nytt kollagen for et mer løftet utseende og bedre kontur. Den inneholder syv “kollagenboostere” designet for å maksimere hudens naturlige kollagen på alle nivåer, bygge nytt kollagen og beskytte huden rundt. Jeg har brukt den i hele vinter, og den har reddet den tørre huden og spart meg for mange utbrudd! 

 

3. Skinrise Bionic Tonic (verdi 369,-)

Oppfriskende pads som anvendes om morgenen etter ansiktsvann og før dagproduktet. Tilfører fukt, motvirker rynker og fine linjer. Gir huden en fantastisk glød som varer hele dagen. Formulert med blant annet multi-antioksidant beskyttelse fra Pro-vitamin A, C og E, agurk og Eucalyptus, Grønn te ekstrakt toner og beskytter stresset hud mot frie radikaler.

 

Det eneste du må gjøre for å bli med i konkurransen er å skrive i kommentarfeltet hvorfor DU vil teste disse produktene! Husk å legge ved navn og epost.

Vinneren i dag kl. 00.00, lykke til! ♥

 

 

40 kommentarer
    1. Har veldig lyst til å teste disse produktene fordi alt innen hud og make up er så gøy, og er snart tom for min babour, så hadde passet utmerket 🙌🏼🍀

    2. Ønsker å teste ut produktene rett og slett fordi jeg har hørt og lest så mye positivt om Exuviance men pga et stramt budsjett har jeg ennå ikke fått muligheten til å kjøpe produktene. Håper på litt flaks denne gang 🙂

    3. Har hatt lyst å kjøpe dette merket lenge nå men har ikke hatt rå.
      Om huden min hadde glødet like mye som din,
      hadde jeg blitt bra fin.
      Håper jeg kan vinne, da er du min favorittkvinne !

    4. Frista å prøva når du anbefale med d plettfria fjeset ditt 👌😊 hadde vore deilig å fått gang å kontroll på huden itte graviditet å hormoner 😊😊

    5. Etter eksamensstress og flere utbrudd av kviser i ansikt hadde det vært fantastisk å ha vunnet dette!

    6. Har veldig lyst til å vinne disse produktene, for de jeg har lest mye bra om de på bloggen din og de virker veldig effektive både for tørr vinterhud, utbrudd og tørrhetsrynker. Håper jeg vinner, har så lyst til å prøve disse produktene😘

    7. Fordi jeg er veldig interessert i hudpleie . Og har alltid sliti med uren hud. Brukt masse penger på hudprudprodukter, men har ennå ikke funnet et merke som jeg kan si huden min blir bedre av 🙂

    8. Etter att MD formulations sluttet o selges her og kremene mine er slutt har jeg vært på jakt etter noe bra men ennå ikke funnet noe. Huden min er i opprørstilstand så kan veldig gjerne tenke meg å prøve exuviance.

    9. Jeg trenger GODE produkter til min vinterhud. Jeg sliter med partier som nese, hake å tsoner som er tørre. Så har jeg snart bursdag 🙂 Ønsker meg dette settet 🙂

    10. Hei! Jeg har lyst til å prøve dette merket fordi jeg elsker øyekremen deres (den grå age reverse) og kjøper den gang etter gang. Som student er budsjettet litt trangt innimellom så det å vinne produkter du ikke har prøvd før, men godt kunne tenke deg å prøve, hadde vært gull! Dessuten, jeg har flere ganger fått gode råd av deg og vet at du er kresen og ærlig, det gjør lysten til å prøve bare større! Ha en fin uke da 🙂

    11. Det er mange produkter å velge mellom og exuiance har jeg aldri prøvd. Kunne godt tenke meg å prøve ut disse produktene for å se om de er bra 🙂

    12. For noen fine produkter!
      hadde vært veldig spennende å teste ut disse, i og med at jeg har en akne/problem hud selv. Har i flere år prøvd mye forskjellig, men har enda ikke funnet noe som passer godt til min hudtype. Derfor hadde det vært gøy å prøve ut disse produktene <3
      Henriette Celin Johannessen
      [email protected]

    13. Jeg ønsker meg dette settet fordi jeg har vært ganske slapp i forhold til hudpleie. Min hudpleie rutine består av sminkeservietter, hudkrem og en rens ett par ganger i uka. Jeg har ikke mye hudpleieprodukter, så ønsker meg gjerne dette settet for å komme mer i gang med en ordentlig hudpleierutine! Ønsker deg en flott uke 🙂

    14. jeg prøvde å skrive et skikkelig smiskeinnlegg nå, men det ble for mye av det gode..lol! Uansett, jeg skulle gjerne ha testet dette da haken min ser ut som en sviske fordi den er så tørr. Er ikke mye som har funket hittil, så hadde vært gøy å teste og få prøvd produktet selv! Alle skryter jo så fælt av dette. Jeg krysser fingrene:))

    15. Jeg har vært så dårlig til å ta vare på huden min den siste tiden, og det synes virkelig.. Hadde trengt en real boost og disse produktene høres fantastiske ut 🙂 Krysser fingre og tær!

    16. Er midt i en Isokur nå, og huden min trenger sårt pleie. Huden føles tørr, sår og “gammel” 🙁

    17. Fordi jeg aldri har prøvd dette merket før! Har fet, fuktfattig hud, og føler jeg har prøvd alle merker snart, uten å ha funnet noe som er “bra nok”… Er under behandling av hudlege nå, så huden min flasser veldig i tillegg, hurra…:)

    18. Jeg har slitt med uren hud i laaaang tid, og begynner å bli fryktelig lei! Etter uttalige runder med medisiner, behandlinger osv ble jeg anbefalt dette merket ettersom huden min virkelig har fått gjennomgå – MEN det er fryktelig dyrt for en students lommebok! Jeg hadde derfor satt så uendelig stor pris på å vinne denne konkurransen 😀

    19. Hei.
      Jeg vil veldig gjerne prøve disse produktene!
      Jeg sliter med periodevis uren hud og har brukt mye penger og tid på hudpleieprodukter som ikke har hold det de lover.
      Det hadde derfor vært kjempe greit å få prøvd disse produktene og sett om de virker på min hud, før jeg går til innkjøp av noe mer.
      Jeg har så lyst å endelig finne den rette hudpleieserien for meg og kommer til å investere i alle produktene jeg trenger den dagen jeg finner det.
      Til sist må jeg bare si at jeg leser bloggen din fast og synes du gjør en kjempe god jobb med den. Stå på videre 🙂

    20. hei! Jeg ønsker å vinne denne konkurransen fordi jeg har slitt med uren hud i ca 9 år, og er utrolig lei av det. Har prøvd veldig mye forskjellig på huden min, men det hjelper ikke. Hvis man skal ha ordentlige produkter burde man putte litt ekstra penger på det. Jeg er student og sliter med huden min, og håper jeg vinner disse produktene!

    21. Vil veldig gjerne vinne, da jeg elsker exuviance og det er det eneste som funker på huden min! Når det er sagt er alle produktene mine tomme for lengst, og jeg har ikke kunne tatt meg råd til å kjøpe nye da jeg er student og må prioritere pengene mine på bøker(LOL!)…Og det merkes utrolig godt på huden, den har blitt tørr, gusten og fått en del utbrudd. Som tidligere hudpleier, er det ikke gøy å ikke ha nok penger til å bruke på ordentlige produkter, da jeg vet hvor viktig det er! Føler meg heller ikke særlig fin, og det går selvfølgelig utover selvtilitten når jeg ser gamle bilder over hvor fin huden min var før :/ *Krysser fingrene for at jeg vinner disse produktene, og får tilbake den fine huden min* <3

    22. Har så lyst til å prøve disse rett og slett fordi Exuviance er mitt favoritthudpleiemerke, men har ikke testet disse produktene enda. Har brukt både rensekremen og fuktighetskremen og var veldig fornøyd, så hadde også vært fint å få prøvet disse 😊
      Krysser fingra!

    23. Åh, nå ble jeg glad! Jeg har et dokument hvor jeg skriver opp hudpleie-produkter jeg skal kjøpe når jeg har råd (er student..), og har samlet masse av dette merket i det dokumentet, inspirert av dine tidligere blogginnlegg 🙂
      Har de siste årene begynt å slite mye med uren hud, og det plager meg veldig 🙁 Så jeg vet at jeg MÅ prøve dette merket en gang i fremtiden, men har ikke råd til det foreløpig. Åh, jeg krysser fingrene! <3

    24. Har hørt veldig mye bra om Exuviance og jeg har i år slitt med acne i 10 år.. Har forsøkt så og si alt uten hell. Sitter i dag med en blanding av uren, rød hud med arr. Jeg har enda ikke funnet en serie som passer for min hud og vil gjerne prøve denne!

    25. Fattig student ønsker å vinne og teste!🙏🏼 Skolen tar knekken på meg og jeg trenger å freshes opp litt! Haha
      Lånte kremen til mamma engang og den var så god! Så har stor tro på merket.
      Krysser alt jeg har 😀

    26. Er i sluttfasen av en intensiv kur med Isotretinoin nå, og jeg er livredd for at huden skal gå tilbake til samme gamle etter endt kur. Huden er “gusten og grå”, så det hadde vært perfekt å kunne prøve disse produktene, ettersom jeg har hørt så utrolig mye bra om de.:)

    27. Så kjekt å kunne vinne hudpleie!! 🙂 Jeg har hatt lyst til å prøve Exuviance produkter lenge! Dessverre er produktene litt for dyre for min lommebok akkurat nå. Jeg har veldig sensitiv hud, og tror at Exuviance produktene hadde vært mye bedre til min hud enn det jeg bruker nå. I tillegg har jeg ønske om å bruke produkter som bidrar mer til å forebygge aldringstegn, noe jeg har lest Exuviance fokuserer på! 🙂 Bestilte meg faktisk nye hudpleieprodukter på nett for noen uker siden, men posten mistet pakken min underveis, så noen nye produkter hadde passet meg supert!

    28. Jeg har kjøpt meg endel Exuvianceprodukter etter anbefaling fra bloggen din, og de innfrir definitivt forventningene! Liker særlig Vespera serum 🙂 Jeg har enda ikke prøvd peelingen som jeg har hørt mye bra om, håper den kan erstatte MD Formulations sin som snart er tom! Hadde blitt superduperglad om jeg hadde kunne fått testet den og de to andre produktene!
      Jeg finner mye inspirasjon på bloggen din, samt Instagram/Snap, og ser fram til mere av det utover våren! Ha en fin dag!

    29. Jeg vil gjerne vinne disse produktene! Har hatt lyst til å teste de lenge, da jeg har hørt masse bra om de 🙂
      Har akkurat kommer hjem fra ferie, så huden skriker etter fuktighet og pleie i den kalde norske vinterluften!
      /Marianne

    30. Jeg har prøvd Exuviance før, så jeg veit DE VIRKER! Men lommeboka rekker ikke til, desverre! Så etter å ha liggi med beinet høyt og vært høy på medisiner i 2 j***a uker pga operasjon – ønsker jeg mer enn gjerne å prøve disse produktene – Ansiktet trengs en oppfriskning!

    31. Super info om produktene,og det skal være en bra serie.Jeg har lenge hatt lyst til å prøve disse. Ser at huden min trenger noe mer enn det jeg bruker nå. Kjenner huden er “trett” og litt gusten etter denne vinteren,med en hektisk timeplan. Så yes..vil gjerne være med på trekningen!

    32. Har hørt at Exuviance skal være en veldig bra serie med god effekt! Jeg har slitt med akne i flere år, og har endelig blitt kvitt det verste etter en lang runde med antibiotika! 🙂 Hadde vært gøy å teste ut en ny serie, med ordentlig gode produkter som kan hjelpe meg å bli kvitt hudproblemene for godt!

    33. Har lyst til å prøve ut disse produktene, siden jeg har alltid hatt uren hud, og prøvd det meste av produkter. Hørtes ut som et spennende produkt. Er en småbarnsmor som gjerne vil friske opp huden og bruke litt tid på meg selv innen hudprodukter.

    34. Hei! Jeg er veldig opptatt av huden min, og vil at den skal se bra ut i mange år framover. Jeg er fattig student men huden min trenger exuviance! 😉
      Hilsen Bente :-*

    35. Jeg vil gjerne teste disse produktene for jeg sårt trenger nye hudpleieprodukter <3 Disse virker kjempegode!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg