New In // Urban Decay X Gwen Stefani

I dag var jeg så heldig og fikk noen herligheter fra Urban Decay i posten. Naked1-paletten, All Nighter Make Up Setting Sprayen deres og lipliner og leppestift fra kolleksjonen med Gwen Stefani

Altså, hvor digg er ikke denne rødfargen? I freakin’ love it. Først fylte jeg inn leppene med lip lineren Rock Steady, og så leppestiften med samme navn over etterpå. Sammen ble de bare helt smashing! Jeg trodde jeg hadde det meste av rødfarger på leppestifter, men nope. Gwen Stefani kan virkelig røde lepper.

 photo urban decay gwen stefani rock steady lipstick leppestift naked1 9_zpskcw0oc3n.jpg

 photo urban decay gwen stefani rock steady lipstick leppestift naked1-14_zpsfn622ix8.jpg

Elsker designet <3

 photo urban decay gwen stefani rock steady lipstick leppestift naked1 6_zps6mzf0wbu.jpg photo urban decay gwen stefani rock steady lipstick leppestift naked1-19_zpsnrdhdspq.jpg photo urban decay gwen stefani rock steady lipstick leppestift naked1-18_zpsxqhyrucb.jpg

Jeg prøvde også ut Naked1-paletten som jeg har siklet på i evigheter, og jeg elsker den! Den er så perfekt til hverdags, med alle de fine nøytrale fargene. Her har jeg brukt Naked over hele lokket, deretter Half Baked og så Buck i globallinjen. Brukte de samme fargene under øyet også. Setting sprayen har jeg ikke prøvd enda, jeg tenkte den var perfekt å teste i helgen da jeg faktisk skal ut. Den heter jo trossalt All Nighter. Jeg har hørt at den er sykt bra, blir spennende å se hvor smashing jeg ser ut dagen derpå, høhø.

 photo urban decay gwen stefani rock steady lipstick leppestift naked1 11_zps0xxnwuum.jpg

Likte dere looken?

Følg meg på Instagram @heidichic

 

11 kommentarer

Siste innlegg