Brown eyes

 photo valentines sminke eyes brune kontaktlinser urban decay_zpsbkwdvjve.jpg

Det øyeblikket når du føler at du har blitt født med feil øyenfarge, grr. Neida, jeg veksler litt, vet ikke om jeg kler brune så godt egentlig. Jeg bruker Air Optix Colors forresten, her i fargen Brown. De er supergode og ser veldig naturlige ut i forhold til mange, fordi de er malt på en spesiell måte. Men det irriterer meg noe grenseløst at de ikke har de for skjeve hornhinner! Jeg må derfor legge de oppå mine vanlige kontaktlinser, siden jeg er så og si blind uten, og det er ikke superbehagelig å ha to lag med linser. I tillegg blir det litt tåkete. Så jeg bruker dem kun til spesielle anledninger og til bilder. De kommer nok til å komme for skjeve hornhinner også, men det tar alltid mye lenger tid. Blæ.

Jeg holder forresten på å redigere bilder fra dagens antrekk, de kommer senere i kveld 🙂 Og så er det siste sjanse for å bli med i Exuviance konkurransen HER! Vinneren trekkes kl 00.00.

5 kommentarer
    1. Kan du velge linser i forskjellige farger? Har akkurat hatt en syns-undersøkelse og må få gjort noe. Har problemer med samsynet så det spørs om det blir linser, men jeg håper det. For isåfall bare spørre øyelegen, skal gi disse et forsøk om jeg kan bruke linser.
      Forstår forresten ikke hvorfor du mener du ikke kler brune øyne? Men nå har jeg hatt en tendens til å like jenter med brune øyne og blondt hår da.

    2. Ok, flott! Takk, skal inn å ta en titt der når jeg har fått tilbakemelding fra øyelegen. Synd jeg bare må stå to-tre måneder i kø… 🙁 Vet ikke helt om jeg tørr å tulle for mye med fargene, men kanskje ….. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg