Down in the park

 photo Slottsparken-4_zpsvem8vmb8.jpg

I dag var jeg med Kristoffer og hunden og gikk tur i Slottsparken. Merker det er DIGG med litt solstråler i Oslo igjen altså, får meg til å se frem til våren og sommeren! Jeg er litt redd hunder egentlig, siden jeg har blitt bitt så mange ganger. “Han biter ikke” sier hver jævla hundeeier, haha. Apparently they do! Men Loke er jo så skjønn og ikke altfor stor. Jeg er mer en katteperson, tho. Alle katter smelter hjertet mitt <3

 photo Slottsparken-9_zpssm5ui16i.jpg photo Slottsparken-5_zpsm1lybw4h.jpg photo Slottsparken-7_zpsnvppdfnt.jpg photo Slottsparken-6_zpsc8i3fwkn.jpg

I’m wearing:

Leggings Brandy Melville

Sneakers Adidas Superstar

Faux fur ZARA (old)

Sweater H&M

Bag Love Moschino

 photo Slottsparken-10_zpswuwqxvg4.jpg

<3

Følg meg på Instagram @heidichic

 

8 kommentarer
    1. Når du setter på gel-negler og de lakkerer oppå (i salongen), pleier du å velge shellac da? Da kan man lakke med vanlig lakk selv, uten at shellacen forsvinner når man evt bruker neglelakfjerner senere?
      Lurte også på et par ting til 🙂 Har du noen tips til en god highlighter, samt et godt transparent pudder?
      Takker så mye for svar! 🙂

    2. Og du er on point – as always!
      Så utrolig fin hund, har elv hund som jeg forguder! Men forstår redselen, har alltid vært kjempe redd hunder når jeg var mindre for ble glefset etter at to store hunder når jeg var liten 🙁 så var kjempe redd alle hunder egentlig, men vokste av meg redselen for mindre hunder da – og har selv en Fransk Bulldog nå 😀

    3. Oda: Gelish, samme som Shellac omtrent. Jepp, du kan lakke oppå og så fjerne med en acetonfri neglelakkfjerner 🙂 Elsker glominerals LUXE pudderet, og så bruker jeg highlighteren i contour kitet i samme merket, den er dritgod! Hvis ikke du vil kjøpe et helt kit kan jeg anbefale glodust 24k gold som highlighter 🙂

    4. Kristine Larsen: Takk! Jeg skjønner, det er fort gjort å bli redd når en opplever sånne situasjoner. Tror de eneste jeg ikke er redd for er typ Chiuahuaer og små, søte valper:P haha.

    5. SV: Ser den veldig godt! “startet” med Chihuahua jeg og, men ettersom jeg turte å omgås flere og flere hunder så fikk jeg heldigvis tryggheten på mindre hunder igjen – og større hunder som jeg kjenner. Men det tar tid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg