Weekend

Hei, dere! Håper dere har hatt en fin helg så langt. Jeg har akkurat kommet meg ut av dusjen og spist frokost. Jeg gjør aldri noe vettug på lørdager, bare ligger og drar meg :p

I kveld skal jeg i bursdagsfest til Glenn og June på Baroque. Kommer masse kjentsfolk, så det blir morsomt! Det er samme stedet som etterfesten til Vixen Blog Awards var. Skal ta med kameraet og se om jeg får knipset noen bilder fra kvelden 🙂 Jeg skal dog på kurs ganske tidlig i morgen som varer hele dagen, så det spørs hvor lenge jeg blir.

 photo image1_zpskedn7gx0.jpg

Jeg  være opplagt til Dajana sitt fantastiske sminkekurs, det kommer til å bli helt over the top! Hun har ordnet seg så mange sykt bra sponsorer, blant annet Inglot, Tromborg, Hempz, Elle, Real Techniques, Tone Lise Akademiet, Ardell og flere. Vi kursdeltakere får med andre ord masse fint i goodiebagen, jeii! Etter kurset blir det også mingling, dessert og drikke. Gleder meg <3

 photo dajana_zpsmgd1v54x.jpg

Se så nydelig Dajana er da! Make up on poooint <3 Det vil komme flere kurs, for dere som ikke fikk muligheten til å delta på dette 🙂 Følg henne på Instagram @dajanamakeup og Facebook HER.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg