Bogstad Country House

 photo e1_zpsyohyfar7.jpg photo country house bursdag-10_zpsieyauie9.jpg photo country house bursdag-9_zpsoqvi15mo.jpg photo country house bursdag-12_zpsfplwjyl5.jpg

Bursdagsjenta <3​

 photo country house bursdag-11_zpsawjppx4c.jpg

Noen bilder fra bursdagen til Guro på Bogstad Country House i går. Det var kjempehyggelig med masse godtfolk, mat og drikke! I dag er jeg naturligvis ganske groggy. Note to self; slutt å drikk øl med sugerør.

Jeg fant forresten nettopp et helt nytt arkiv med 48 Hours Mystery, og gjett om jeg ble happy. Åååå.. Jeg er helt hekta på det programmet, har sikkert sett over 100 episoder. Nå skal jeg lage meg pasta carbonara og binge watche. Usikker på hva jeg skal i kveld, får se hva kvelden bringer 🙂 Ha en fin lørdag, dere <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg