Uken som gikk

 photo buttergloss banana split royale nyx-5_zpswbxfwyda.jpg

Ukens wanderlust:

Jeg har wanderlust 24/7, og skulle helst vært på farten hele tiden, det er da jeg er lykkeligst. Drømmer alltid om USA, men har også hatt lyst til å dra hjem til Haugesund den siste uken faktisk. Lei av Oslo.

 

Ukens låt:

InMe – Underdose. Har omtrent ikke hørt på dette bandet siden 2003, da jeg var 13 år og så dem på metalfestival i London. Jeg husket de ble buet av scenen fordi de var ikke “heavy” nok, lol. Men den siste uka har de gått på repeat, sikkert fordi jeg har vært litt deppa, meh.

Ukens mest leste innlegg:

Det er slutt-innlegget, som ble lest av rundt 10 000 stk. Var i tvil lenge om jeg skulle skrive det, men glad jeg gjorde det. Jeg er altfor privat av meg, skal prøve å skrive mer personlig fremover.

 photo buttergloss nyx banana split8_zps13ecww0d.jpg

Ukens latterkrampe:

Da jeg spontant dro på stand up på lørdag, og lo meg ihjel. Meget bra line up.

 

Ukens tanke:

At jeg dømmer folk for lite, og at folk av og til er så dumme som de virker. Jeg som basically er en misantrop skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan innse at mennesker er som de er. Jeg prøver alltid å se bak fasaden på folk, fordi jeg selv er veldig annerledes enn jeg virker. Men noen er tydeligvis bare helt blåste. (Jeg har sett på Paradise Hotel introduksjonsvideoene.)

 

Ukens craving:

Burrito, kunne spist det hver dag!

 

Akkurat nå:

Holder jeg på å lage meg blomkålsuppe mens jeg blogger. Alltid multitasking! Og nå kokte den akkurat over, som vanlig…

 

Ukens film:

Red State. Crazy religiøs, psykologisk thriller. Går på Netflix 🙂 Sikkert for meget spesielt interesserte, tho.

 

Instagram og snapchat @heidichic

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg