Brows by Silje

Sponset

I går var jeg hos Silje på Brow Rehab og fikk ordnet brynene mine. Kunne ikke tenkt meg å gå et annet sted, det er her de er best! Føler meg alltid så fresh når jeg går herfra. Litt sånn at jeg kan ikke tro at det er mine bryn, haha. Jeg kjører som regel den mørkeste fargen, ’cause I like ’em daaark.

 photo brow rehab oslo silje4_zpshwexpkda.jpgJeg fikk med meg det nyeste brynsproduktet fra Anastasia Beverly Hills, nemlig Brow Definer. Denne er helt vilt enkel å fylle ut og definere brynene med, siden den er skrå. Brynene er gjort på 1-2-3. Jeg fikk den i Medium Brown, perfekt for de nyfargede bryna mine. Anbefaler virkelig denne om du trenger et nytt brynsprodukt! (Pris 255,-)

 photo brow rehab oslo silje-7_zpsntc0dmbk.jpg

Silje var i tillegg såå snill og skjemte meg bort med Anastasia Beverly Hills Cream Contour Kitet som jeg har siklet på i en evighet! Jeg har aldri hatt et kremcontour kit før, det er faktisk litt sykt. Og nå fikk jeg det nyeste kitet i den perfekte fargen – Fair. Wii. Jeg testet det i dag, and I love it! Du får kjøpt det på Brow Rehab, det koster 645,-

 photo brow rehab oslo silje-4_zpsojapv1an.jpg

 photo brow rehab oslo silje-8_zpszalj6fms.jpg

De har forresten fått inn MIN foundation på Brow Rehab. Jaa, alle dere som spør hva jeg bruker, det er DENNE:

 photo brow rehab oslo silje-2_zpsauejhx1t.jpg

Satin II fra glominerals. Jeg bruker den enten i Natural Light eller Natural Fair, eller så blander jeg dem. Kommer an på hvor lys jeg er i huden. Er du i tvil så ville jeg gått for den lyseste, men husk å tilpasse til hudtonen din, da noen er gulere og rødere enn andre. Gå å test i butikken på kjevebenet, og se hvilken farge som smelter best inn i din egen hud. Prisen på denne er 455,- og den er veldig drøy i bruk. Kan også blandes ut i fuktighetskrem hvis du synes den blir for dekkende.

 

Bestill time på Brow Rehab online HER (går ikke an å bestille hos Silje online) eller på telefon 22 55 16 00

 

Nå skal jeg ta meg en øl før jeg skal gjøre meg klar og dra på konsert med Astrid. Kos, kos! Ha en fin helg, dere!! <33

 

4 kommentarer
    1. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve ut cream kittet!! kunne du lagd et egent innlegg om kittet? hva du syns, hvilken farge og hvor det skal brukes osv? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg