Black XX

 photo skinnjakke antrekk-4_zpsiteqkepz.jpg

 photo skinnjakke antrekk-9_zpsuoaocao3.jpg photo skinnjakke antrekk1_zpsccf1cbj9.jpg photo skinnjakke antrekk-13_zpszjk6ujmv.jpg

På tirsdag var Ulrikke og jeg og tok noen bilder på St. Hanshaugen før vi tok en kaffe på Kaffebrenneriet. Å ha en venninne som kan ta bilder er rimelig episk når en er singel, like a dream come true! Haha. Spesielt nå som det begynner å bli lysere, altså, jeg kan ikke forklare hvordan humøret har blitt løftet de siste dagene av at det har vært solskinnsvær. Det har til og med vært varmt! Det er sånn at jeg visste nesten ikke hva jeg skulle ha på meg, jeg er så vant til å pakke meg inn i parkaser og fuskepels. 

Jeg er klar for en rå vår og sommer! Single and ready to mingle…

xx

Leather jacket and jeans Bik Bok

Turtleneck top Junkyard (sold out)

Watch Michael Kors

Bag Marc by Marc Jacobs

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg