ghd Creative Curl Wand + gratis gavesett!

Sponset

 photo ghd creative curl wand1_zpsyh4dmnrw.jpg

Jeg elsker ghd sine produkter, jeg synes virkelig de har noen av de beste stylingredskapene. Jeg bruker selv krølltang og rettetang derfra, og her om dagen fikk jeg en ny stilig krøllstav! Den heter Creative Curl Wand og har en 28mm – 23mm konisk stav som skaper naturlige krøller og dype bølger, for en vakker beachy effekt og glamorøst, stort og bouncy hår. Den har en profesjonell lengde på ledningen for fleksibel styling, den havner automatisk i hvilemodus etter 30 minutter uten bruk og i tillegg har den universell spenning, slik at du kan bruke den hvor som helst i verden. 

 photo ghd creative curl wand-6_zpslc1myy3q.jpg photo ghd creative curl wand-8_zpsmznwdxl2.jpg

Denne passer perfekt for å lage beachy, festivalkrøller! Jeg er veldig fornøyd <3

 photo ghd creative curl wand4_zpsi3c8v0zc.jpg

Akkurat nå er det et tilbud hos ghd hvor du får med et gratis gavesett til en verdi av 528 kroner når du kjøper utvalgte ghd stylingredskaper! Gavesettet består av Heat Protect Spray og en Paddle Brush fra ghd. Varmebeskytteren deres er kjempegod, jeg bruker den selv, og det samme er paddle-børsten, veldig bra til langt hår!

 photo ghd creative curl wand-10_zpsnjwosmup.jpg

Gå inn HER for å se alle stylingredskapene!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg