Uken som gikk

Ukens bilde

Møtte en utrolig hyggelig leser da jeg var ute på lørdag! Made my day. Og så pen da! <3

 

Ukens nedtur

At jeg ikke får dratt på Coachella og sett Guns N’ Roses reunited. Jeg blir helt stressa av det, og jeg håper inderlig jeg får sett dem et annet sted. Klarer nesten ikke tenke på det 🙁

 

Ukens craving

Fortsatt burrito fra El Burro på Frogner, I can’t stop! Kjøper det nesten hver dag.

 

Ukens tanke

At det ikke er så gøy å være singel som jeg trodde. Jeg har så mye kjærleik å gi vettu, haha! Jeg er som en liten pusekatt. Men med min track record så burde det dukke opp noen snart. Akkurat nå fokuserer jeg bare på meg selv, og det er litt digg det også. 

 

Ukens opptur

At jeg fikk komme til min nye frisør og fikset håret! Jeg har vært stresset over håret mitt så lenge nå, så det var en skikkelig lettelse. Nå slipper jeg å bekymre meg for at festene og etterveksten stikker ut overalt, og jeg er superblond igjen, wee.

 photo giardini hardesign mia solheim blondt har striper-47_zpshuwhxgf4.jpg

Ukens lættis

Fy faen som jeg lo når jeg så denne videoen, hahaha:

Følg meg på Instagram og Snapchat: heidichic

 

8 kommentarer
    1. Åh, jeg føler det samme om Guns N´Roses! Det er liksom en sånn “once in a lifetime” og det er så skuffende at jeg ikke får sett dem 🙁
      Og så må jeg si at du ble superfin på håret! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg