Anastasia Cream Contour Kit, yay or nay?

Inneholder adlinks photo brow rehab oslo silje5_zpsygwdzbuh.jpg

Jeg lovte dere å komme med min mening om Cream Contour Kitet til Anastasia Beverly Hills etter at jeg hadde prøvd det. Nå har jeg brukt det en stund, så jeg tenkte å skrive litt om hva jeg synes.

For det første så har jeg blitt hektet på kremcontouring etter at jeg fikk kitet, så nå tar sminkerutinen enda lenger tid, hehe. Men jeg synes det gir så fin effekt, og kremcontouring pluss puddercontouring gir et enda mer definert resultat enn puddercontouring alene.

Jeg har det nyeste kitet til ABH i fargen Fair, det forrige i Medium hadde rosafarger og gultoner og hadde i tillegg en annen konsistens. Jeg har ikke prøvd det i Medium, men det var visstnok mer fuktig og kremaktig enn denne versjonen. Denne kan være litt tørr, men samtidig synes jeg det er bra, for da slipper en å bli for fet i ansiktet, og fargene sklir ikke ut. Likevel så har jeg funnet ut at jeg liker best å bruke kitet sammen med MACs Prep + Prime spray, for å tilføre litt fuktighet slik at det blir enklere å påføre og blende. 

Her er rekkefølgen jeg gjør når jeg kremkonturerer:

  1. Korrigerer blå ringer under øynene med en laksefarget concealer
  2. Legger Satin II foundation fra glominerals i resten av ansiktet (selges blant annet på Brow Rehab) photo brow rehab oslo silje-2_zpsauejhx1t.jpg
  3. Sprayer MAC Prep + Prime på børstene og påfører ABH Cream Contour Kitet photo gwen stefani urban decay palette danger pop-15_zpsvhsqk40n.jpg
  4. Blender overgangene med Beauty Blendere. Bruker den sorte (kjøpes her) på de mørke partiene og den rosa (kjøpes her) på de lyse partiene. De skal skylles i vann og håndkletørkes før bruk. Husk å bare “dab” på huden gjentatte ganger, ikke dra dem bortover for da drar du bort produktene. photo beauty blender pink black bling ring-5_zps6dvci9sw.jpg
  5. Legger over et translucent «bakepudder» i hele ansiktet, jeg bruker glominerals LUXE pudderet.
     
  6. Venter ca 10 minutter for å la pudderet smelte inn i huden (da gjør jeg ofte bryn og øyenskygge i mellomtiden)
  7. Påfører puddercontouring, jeg bruker glomineral Contour Kit eller ABH puddercontour kit. photo brow rehab browrehab oslo silje-11_zpsyinedjcc.jpg
  8. Til slutt pleier jeg å påføre bronzer for ekstra farge, i tillegg til blush.

 photo anastasia beverly hills contour kit cream fair4_zpsakiscnkf.jpg
Jess, det er litt av en rutine, men jeg synes det er verdt det. Iallefall til noen anledninger. Kjempefint hvis en skal på fest for eksempel.

Selve kitet er jeg veldig fornøyd med, de lyse fargene er veldig lyse som passer bra til å highlighte min bleke hud, og de mørke fargene er alle veldig kalde og ikke oransje i det hele tatt. Jeg synes det er bra at jeg kan regulerer hvor fuktige de er ved å bruke Prep + Prime sprayen. Kontureringen holder seg på plass så og si hele dagen, og jeg får ikke kviser eller noe av den. Føler ikke at den er dårlig for huden, og den holder huden fuktig.

Alt i alt så er jeg veldig fornøyd, og vil gjerne anbefale det videre. Du kan kjøpe Cream Contour Kitet på Brow Rehab eller online her.

Noen andre som har prøvd det? Hva synes dere?

4 kommentarer
    1. Jeg har veldig lyst å bestille dette kittet 🙂 hvem kost bruker du? Og hvem tørr kitt liker du best? Glo eller Abh? Du er en stor inspirasjon Heidi og ikke bare når det gjelder det overfladiske 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg