Inside my phone

 photo inside my phone_zpsuqy7adky.jpg

Jeg har lenge tenkt på å lage et innlegg om hva som er på iPhonen min, så here goes. Hjem-bildet mitt er av Marilyn Manson fra en Saint Laurent-kampanje. Rett og slett fordi han er drømmemannen, og det gir meg en sjelero å se på ham hver dag.

 photo phone2_zps6vt8uqsb.jpg

På forsiden har jeg appene jeg bruker mest. Jeg pleier ikke å ha varsler på noenting utenom epost, telefon og meldinger, men har begynt med det i det siste. Jeg synes generelt det er for mye sosiale medier å kommunisere med folk på, så jeg synes det er avslappende å ikke bli distrahert av det hele tiden. Snapchat og Insta-varsler er av tho. Jeg har greit mange uleste eposter ser jeg, haha. Men jeg har faktisk kontroll på det. Som blogger er epost utrolig relevant, så det er noe jeg sjekker hver dag. Bruker også blogg.no-appen hver dag for å lese og godkjenne kommentarer.

Netflix er beleilig plassert vedsiden av Tinder, høhø^^ Tog du an??

 photo phone9_zps1d9wsvjq.jpg

Jeg måtte ha med blokkerte SMSer for det er en genial funksjon faktisk. Fant det ut for cirka ett år siden. “Før i tiden” kunne du bare blokkere folk fra å ringe deg, men denne funksjonen gjør det mulig å blokkere folk fra å sende deg SMS og iMessenger også. Denne er perfekt når du eier i en SMS-krig, når du er totalt ferdig med noen og ikke er interessert i et svar. Enough said, bye, bitch 🙂

 photo photo6_zpsexcdzfvl.jpg

Mine favorittapper til fotografi er VSCO for filter, Picframe for kollasjer og Photoshop Express for litt ymse. Instaflash er forresten den beste appen for å forbedre lysstyrken på bildene dine, det ser veldig naturlig ut. Ellers er PlayMemories en genial app for det speilløse kameraet mitt Sony A5100, da jeg kan bruke den som trådløs fjernkontroll og også overføre bilder enkelt fra kamera til telefonen.

 photo phone5_zpslktlibvy.jpg

Siste bildet på tlf’en er fra Villa i helgen.

 photo phone4_zpsoszekn6d.jpg

Hva er vel en telefon uten Kardashian-apps? Haha. Btw, Kimoji suger, så ikke kjøp den. Kule emojis, men de fungerer ikke som emojis i det hele tatt så det er ikke vits en gang. De blir dritstore og sendes som MMS. Altså, just don’t. Kylie appen lastet jeg ned for sminketutorials, men bruker den sjelden. Ellers har jeg Tabs appen for når jeg spiller gitar. Tripadvisor er genialt når en er på tur på ukjente steder og vil finne restauranter, kjøpesentre og andre morsomme ting å gjøre.

Lookbook og Pinterest bruker jeg av og til for inspirasjon til antrekk og andre ting. Og Uber er selvfølgelig en must-have.
 

Håper dere likte innlegget! 🙂

4 kommentarer
    1. Wow! Hvordan klarer du å ha så mange uåpnede mailer? Jeg hadde frika totalt ut av så mange uåpnede mail, haha!
      Ellers så var dette et utrolig underholdene innlegg. Utrolig hvor nysgjerrig man er på hva andre mennesker gjør og bruker av apper på telefonen:)
      //Sofie

    2. Makeup by Sofie: Haha, vet ikke, jeg klarer lett å se hva som er viktig, har ikke tid til å gå inn på alle så det har hopet seg opp :p Så bra at du likte innlegget! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg