Hood life

 photo hoodie junkyard_zpsdw2xcz57.jpg photo hoodie junkyard4_zps39jkujqa.jpg photo hoodie junkyard2_zpsew7ximnb.jpg

Hoodie Junkyard here

Aldri undervurder hoodien’s chillfaktor. Det var en periode da jeg var yngre at jeg hadde en stil-identitetskrise, og da gikk jeg faktisk så og si kun rundt i hettegensere, jeans og Converse sko. Dere vet den perioden Bik Bok hadde ørten hundre UCLA gensere? Uff. Jeg tror mamma hadde lyst til å kaste hele klesskapet mitt. Og nå nettopp fant jeg ut at jeg hadde ikke en eneste en, ironisk nok, derfor måtte jeg skaffe meg en. Nå skal jeg matche den litt fetere tho, til skinnjakke, jeans og stillettos.

Nå har jeg som vanlig ekstremt dårlig tid, jeg har en avtale om en time og det er cirka tiden det tar å sminke seg hvis jeg skal ha full on contour. Og det skal jeg i dag, haha. Da får jeg sette på fast forward og speede alt opp. Senere skal jeg til frisøren min Mia for å sette på nytt extensionshår, wiii.

Sneiks <3

 

12 kommentarer

Siste innlegg