(Serial) killah glasses

 photo clear pilot glasses pilotbriller gjennomsiktige zara-38_zpssogxpnqa.jpg photo clear pilot glasses pilotbriller gjennomsiktige zara-4_zpsm3azy9fz.jpg photo clear pilot glasses pilotbriller gjennomsiktige zara-28_zpsrkr3kka4.jpg photo clear pilot glasses pilotbriller gjennomsiktige zara-18_zps8e2kayas.jpg photo clear pilot glasses pilotbriller gjennomsiktige zara-2_zpsnuafqecm.jpg photo clear pilot glasses pilotbriller gjennomsiktige zara-32_zpsidewyr6f.jpg photo clear pilot glasses pilotbriller gjennomsiktige zara-15_zpsywqlhbwm.jpg

En av brilletrendene denne våren og sommeren er gjennomsiktige pilotbriller. Jeg synes de er dritkule, og de gir et fint 70-tallspreg på stilen. Helt perf til hippie/festivalstilen også. Denne versjonen fra ZARA har gullrammer og er ekstra store, noe som jeg liker. Det er ikke dumt å kjøpe noen ekstra solbrille/brillepar til sommeren, de gjør det lille ekstra på antrekket! Jeg kjøper heller kvantitet foran kvalitet på solbriller så lenge designet ser kult ut og ikke billig, fordi trendene forandrer seg så fort og solbriller har en tendens til å bli ødelagt eller forsvinne. Men jeg har også noen fra Prada og Marc Jacobs som er litt mer klassiske i designet, som jeg bruker igjen hvert år.

 

8 kommentarer

Siste innlegg