Min første Tinder date og selvdestruksjon

Nå er det nesten en uke siden jeg har blogget, noe som kanskje aldri har skjedd siden jeg begynte. Sannheten er at jeg har vært veldig lite motivert i det siste, nesten slik at jeg har vurdert å slutte å blogge. Eller, kanskje riktigere sagt, ta en pause. Jeg elsker jo å blogge, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten den, men jeg får av og til behov for å distansere meg fra lipgloss, champagneevents, følgere og likes liksom. Det er et evig press som er vanskelig å legge bort, og det føles av og til veldig tomt ut når det blir for mye av det samme. Jeg har en fryktelig dyp side og en ganske overflatisk side, og i det siste så har det vært en veldig skjev balanse mellom dem.

Det har skjedd mye den siste uken. Jeg har til og med vært på min første Tinder-date. Eller min første date, punktum. Jeg, den sjenerte jenta som avtalte å møte gutter gjennom IRC (en gamlere versjon av MSN for dere kids:p) da jeg var 12-13 år og løp avsted så fort de var innenfor rekkevidde. Jeg er fortsatt den jenta innvendig, og fortsatt like håpløs på området. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir så sjenert, for jeg kan lett sitte på vors med 10 gutter alene uten stress. Jeg tror bare det er den datingsettingen som friker meg ut. 

Nå er jeg i en alder hvor det ikke er sosialt akseptabelt å fysisk løpe avsted lenger, så da blir løsningen å drikke seg til mot, tydeligvis. Jeg var ekstremt nær å avlyse denne daten også, men det var tredje gang han spurte meg ut, pluss at han så ut som typ Johnny Depp og hadde den råeste musikksmaken (for en gangs skyld), så jeg måtte bare manne meg opp. Og det gikk egentlig veldig fint til å begynne med, men jeg endte opp med å drikke meg for full til slutt, of course. Jeg trodde at gutter likte at jenter var litt ville, men jeg tror jeg må begynne å roe meg litt ned, haha. Det var jo en utrolig hyggelig kveld, men det ble liksom med det. En lærer så lenge en lever! Note to self! Så er jeg ganske sikker på at han ikke var ute etter noe seriøst, noe en senser ganske fort.

Jeg vet ikke helt hva jeg ville frem til med dette innlegget, men jeg følte for å være litt mer personlig, så det ble et lite sammensurium av ting. Jeg har hatt et ganske selvdestruktivt år i 2016, noe jeg har lyst til å få slutt på nå. Jeg er min egen verste fiende, jeg setter altfor høye krav til meg selv, og ingenting er noengang godt nok. Jeg har følt meg ensom siden jeg ble singel, fått skadet egoet mitt av fuckboys (det er jeg som er vant til å herse med gutter, ikke omvendt, *kremt*) men samtidig så skal jeg ikke klage da jeg får forespørsler daglig om å dra på date, av utrolig flotte mannfolk! Spørsmålet er bare hva de vil.. Jeg har vurdert å bli en kynisk player selv, haha. 

Hvis dere kjære lesere har ønsker om spesielle blogginnlegg, eller bare noe generelt, så skriv gjerne i kommentarfeltet. Kanskje jeg får motivasjonen opp da! 🙂

xoxo

Instagram og Snapchat: heidichic

 

10 kommentarer
    1. Utrolig kjekt at du endelig kom med et litt personlig innlegg! Det jeg vanligvis ser etter i en blogg er denne “rosa boblen” jeg kommer i når jeg leser, men av og til (sånn som nå!) er det veldig spennende å bli kjent med personligheten bak fasaden. Håper du fortsetter å blogge, elsker bloggen din!

    2. Du må bare kjøra på Heidi! Du har jo alti vert den jentå me bein i nasen. Ikke la noen idiotiske mannfolk ødelegga d for deg 😉 Å e d noen så prøve på noe drit vett me så å sei alle i haugesund at detta gotar ikke du 😉 Stå på å ikke gi opp 😉

    3. Ønsker gjerne et detaljert innlegg om hvordan du legger øyenskygge, hvilken farge hvor på lokket og gjerne nærbilder. Synes av og til det er vanskelig å sette sammen farger, hvor på lokket de skal ligge og hvor langt ut man duser ut. Du er alltid flawless 🙏

    4. Hei!
      Jeg håper du vil finne motivasjon til å blogge videre! 🙂 Jeg ville fortsatt å lese om du også delte mer personlige innlegg, bare hyggelig å bli bedre kjent med deg! Jeg elsker også å få sminke og hudpleie-tips av deg. Åpenbart hvorfor, du virker alltid ærlig, du ser absolutt helt nydelig ut og jeg skulle gjerne fått til det du får til med sminken :)Håper du finner en balanse du kan være fornøyd med, bloggen bør jo gi deg også noe. … Når det kommer til menn, de er jo folk de også og virker de kjedelige (som i pen emballasje null innhold)- styr unna. Og vær ærlig om hva du har lyst til, bare chille? Si det. Og stikker typen, vel – masse annet kult å finne på. 😀 Ha en deilig sommer!!

    5. Ja takk til flere personlige innlegg! 🙂 Selv om dette hovedsakelig er en skjønnhetsblogg, leser jeg gjerne det du måtte ønske å skrive om. Det være seg personlige temaer, interiør, dagsaktuelle ting, eller sminke 🙂

    6. Merket selv da jeg datet på nettet at tå ville noe seriøst fikk til svar at de som ser sexy ut med blondt hår babeutseende og sminket og sexy kledd bare er en man vil leke med 🙁 ble skuffet utallige ganger… Orket likevel ikke farve håret brunt også som ei budeie uten make up,merkelig nok vil menn ofte alvor med slike som ser ut som de gir litt blaffen i utseendet.

    7. Christine: Aaw, så søt du er 🙂 Tusen takk. Du har forresten et SÅ godt poeng i det du sier om menn.. pen emballasje, null innhold, det gjelder begge kjønn, haha! Takk for oppmuntringen 🙂 Ha en flott sommer du også! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg