We’re off to never-never land

 photo metallica tskjorte brandy melville-6_zpspdjxa9ar.jpg photo metallica tskjorte brandy melville-8_zpsly4xgiol.jpg photo metallica tskjorte brandy melville-4_zpsjlvjhbuf.jpg photo metallica tskjorte brandy melville-11_zpsoib524et.jpg photo metallica tskjorte brandy melville-13_zpsbuh1u5l0.jpg photo metallica tskjorte brandy melville-14_zpsanwk2ozh.jpg photo metallica tskjorte brandy melville1.jpg

Noen bilder fra da jeg var på Tjuvholmen sist uke. Better late than never. I dag tidlig var jeg i et møte, og senere på gruppetrening med Ulrikke. Ass training on fleek. Var vanskelig å gå i trapper etterpå, det er jo alltid et bra tegn. Jeg begynner med Sommerkroppen 2016 nå, alltid litt sent ute. 

Nå sitter jeg og hører på Metallica (ja, jeg hører på det jeg går med på T-skjortene), min favorittsang I Disappear. Det er synd at jeg ikke får delt min lidenskap for musikk på bloggen, min smak er nok irrelevant for en rosablogg dessverre, derfor jeg aldri kommer med anbefalinger på spillelister osv, hehe. Satser på en musikkrevolusjon snart, da jeg var fjortis var Korn på VG-lista liksom, det var det jeg danset på bordene til. 

Nå skal jeg vaske kåken mens jeg headbanger (neida, har ikke nakke til det lenger). See ya later:)

 

8 kommentarer
    1. Jeg leser bloggen din regelmessig, og utifra det jeg har fått med meg av din smak av musikk så har vi ganske lik smak:) hadde ikke hatt noe i mot en spilleliste fra deg. Og kanskje vil det gjøre at bloggen din treffer litt andre en de typiske “rosabloggerleserne”+ at du kanskje for tilbake den “blogggnlysten” hvis du blogger om noe annet du brenner for 🙂 stå på!

    2. Enig med Isabell over! Del gjerne spillelister! Digger stilen din, og finner masse inspo her. Det gjelder nok musikk også 😀 Og jeg må bare si det, du er så latterlig pen! Skjønner ikke at det går an.

    3. Ja takk til musikk-anbefalinger! 🙂 Tror bloggen bare hadde vokst jeg, om du hadde delt litt mer av det du “virkelig” brenner for/syns er bra 🙂 Jeg kommer i hvert fall til å fortsette å lese! 🙂 Btw, elsker septum-ringen din… Har en (fake) slik selv, men er så nervøs for å bruke den ute blant folk, haha uff…

    4. Isabell: Det er hyggelig å høre! Jeg får se hva det blir til, hehe 🙂 Men er jo mest gøy når en får delt det en brenner for. <3

    5. Oda: Takk for feedback! Kanskje det.. Ja, har blitt helt hekta på den jeg, haha. Lyst til å bruke den hele tiden :p Må ikke være redd for det da, alt er jo mainstream nå uansett <3 Eller bare bruk den på fest ellerno 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg