Back on the band wagon

 photo beige bukse4_zpsz9tc4rtw.jpg photo beige bukse2_zpscmdi6zbi.jpg

Jeei, helg, endelig. Nå skal jeg snart muligens gå og spille basket med noen kompiser, jeg er jo litt over én og en halv meter, så det er jo bare på sin plass. Og etterpå skal jeg kanskje på en date, så lenge det ikke blir for sent. I’m back in business! Haha. Skulle jo slutte med det der men kan jo ikke gi meg etter én date, eller hva? Tror ikke jeg skal lange så mye ut om det på bloggen i ettertid denne gangen, jeg kunne blitt Carrie Bradshaw på syre hvis jeg hadde lagt ut om singellivet mitt her. Seriously.

Jeg kan iallefall si at han er sykt hyggelig, skikkelig gentleman, ville gi meg blomster og sånn, aaw. Men jeg er ikke så fan av blomster, så sa at han trengte ikke stresse med det, hehe. Tanken som teller 🙂

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg