Pina Colada time



I dag var jeg på The Body Shop event på DoGA Funky Fresh Foods. Det var i forbindelse med lanseringen av den nye serien deres – Pinita Colada, og deres arbeid for å hjelpe å redde regnskogen i blant annet Vietnam. 

Vi fikk servert de diggeste Pina Coladaene jeg noen gang har smakt, og masse god vegansk mat. I tillegg fikk vi høre om alle sakene The Body Shop har vært med på å hjelpe opp igjennom årene. De har virkelig fått til mye, og gitt bort flere millioner dollar til gode saker. 

Serien var forresten superdigg! Ahh.. Perfekt nå som jeg skal til Spania. Luktet som syden! <3



 

3 kommentarer
    1. Har liksom bare visst at de er imot dyretesting, men at de gir så mye har jeg aldri visst! Det er jo bare fantastisk 🙂
      Drinkene så jo bare helt nydelige ut også! Gleder meg til å prøve den nye serien! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg