Travel attire

Bag Calvin Klein here // Caps here // Dress Bik Bok here (ad link)

I natt reiser jeg til Spania, så nå holder jeg på å pakke. Jeg gleder meg jo selvfølgelig til ferie, men stemningen er merkelig og trist siden jeg mistet en god venn denne uken. Det er ikke ofte jeg blir så glad i folk, men noen spesielle sjeler bare fanger hjertet mitt. Mennesker jeg kan være meg selv totalt med. Jeg har ikke grått så mye på nesten ti år tror jeg. Prøvde å fortrenge det de første dagene ved å gå ut og spise og se fotballkamp, men tårene bare presset seg igjennom uansett hvor jeg var. Men jeg tror det er viktig å få det ut. Nå må jeg bare prøve å ikke tenke på det hele tiden, for å ikke bli sprø i hodet. Livet må fortsette, selv om det føles absurd. 

En må feire det fantastiske livet som var, og tenke at vi kun er i forskjellige rom… ♥

2 kommentarer
    1. Uff så trist å høre vennen. Håper det går bra med deg ? <3 Kos deg masse i Spania. Aldri lett når slike uforutsette ting skjer.. Been there many times myself! Ta vare på deg selv. Håper vi ses snart! Klem fra meg

    2. Så trist å høre! Du er sterk, prøv å tenk på deg selv og gjør det du føler er best for deg i den situasjonen du er i <3 Håper du får en nydelig ferie og klarer å feire de gode tingene du har! Du er nydelig, stå på videre - jeg heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg