Creepy stalker?




Bag Love Moschino (ad link)  // Sunglasses Marc by Marc Jacobs // Heels NLY // Dress and bomber jacket ZARA 

 

Yesterday’s outfit 🙂 I går dro vi på senteret og bowlet, spilte biljard og prøvde den zombie-simulatoren. Jeg tapte så det sang, aldri spilt så dårlig i mitt liv. Og det hjelper ikke når den du henger med er et konkurransemenneske uten like og elsker å vinne, arg. Jeg er vekt, så jeg liker egentlig at det blir uavgjort, haha.

Apropos senteret, herregud så freaky det var i går da jeg ble invitert ut på date via Instagram. Jeg er i en veldig liten by i Spania og han spurte om vi skulle møtes på det eksakte kjøpesenteret jeg henger på hver dag. Jeg bare tenkte what, det er ingen som vet hvor jeg er?? Jeg vet ikke om det er en by engang! Men, så kom jeg på; Tinder. Han har altså lagt meg til via Tinder på Snap, og sett hvor jeg er på Snap. Freaky deaky. Tinder follows you wherever you go.

Nå har vi nettopp vært ute og spist engelsk frokost, og så dro vi og kjøpte masse forskjellig øl på supermarkedet. Det er fotballkamp i dag, så da må en unne seg noen kalde! Jeg har til og med kjøpt meg AC/DC-kagge. Blir ikke mer blodharry men samtidig ekstremt fett på en gang.

 

Shop the post:

!function(d,s,id){var e, p = /^http:/.test(d.location) ? ‘http’ : ‘https’;if(!d.getElementById(id)) {e = d.createElement(s);e.id = id;e.src = p + ‘://’ + ‘widgets.rewardstyle.com’ + ‘/js/shopthepost.js’;d.body.appendChild(e);}if(typeof window.__stp === ‘object’) if(d.readyState === ‘complete’) {window.__stp.init();}}(document, ‘script’, ‘shopthepost-script’);
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
5 kommentarer
    1. Hva heter senteret du er på? Kom til Spania i går(La Zenia-området) og bor like ved Zenia Boulevard. Er det samme senter? Ble litt skuffet over hvor liten by(?) det faktisk var 😛 Er jo hele 6 km unna Torrevieja sentrum, så vi får nok leie bil 😛

    2. byAnne: Ja det er samme senteret! Ja vi leier bil 🙂 foreldrene mine har hus her så vi bor der. Synes det er chill her jeg, vært her tre år på rad:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg