Sneak-a-peek

Rakk ikke å redigere alle bildene før vi må dra ut nå, men her er iallefall ett av bildene fra gårsdagens antrekk. Dere skulle bare visst hvor mye jobb som ligger bak et antrekksinnlegg, haha. Jeg hater å ikke bli ferdig også, men sånn blir det bare av og til, særlig når en er på ferie. I dag har vi vært på kjøpesenteret, jeg har fikset neglene mine og shoppet litt. Det har vært lite (eller ingen) bilder av selve omgivelsene her på bloggen, men det er mer hvis dere følger meg på Snapchat, heidichic heter jeg der. Add me 🙂

Nå skal vi dra å se Frankrike – Tyskland kamp! See you later <3
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg