Get the look: Life’s a beach

Jeg var så lei av å sminke meg her om dagen, seriøst, gi meg en glam squad NÅ. Uansett, jeg bestemte meg for å prøve en del nytt. Jeg hadde mye NYX produkter liggende som jeg ikke hadde prøvd, men jeg måtte også ty til noen av mine kjære klassiske glominerals produkter. Her er det jeg brukte for å få denne looken:

1. NYX Liquid Suede Life’s a Beach here

2. NYX Highlight & Contour Pro Palette here

3. NYX Micro Brow Pencil Brunette here

4. NYX HD Eye Shadow Base here

5. NYX Vinyl Liquid Liner black here

6. NYX Adorable Shadow Palette here

7. glominerals Protective Liquid Foundation Satin II

8. glomineral LUXE Translucent Setting Powder

9. NYX Strobe Genius Illuminating Palette here

10. Original Beauty Blender here

 

Liquid Suede leppestiften er egentlig ganske lik de matte leppekremene deres. Jeg synes de er veldig gode og sitter lenge på. Jeg er også veldig imponert over contour/highlight-paletten til NYX, jeg synes den gir en så fin og varm glød til ansiktet. Og Strobing-palettet er helt amazing hvis du er fan av highlightere! Jeg bruker egentlig alle fargene all over the place, til og med den lilla. Ser bra ut uansett, bare du ikke går helt crazy, for de er superpigmenterte! Skal ikke mye til. 

Ett NYX produkt som jeg bruker hver dag er HD Eye Shadow Base (nr 4. på bildet). Jeg synes den får øyenskyggen til å bli ekstra pigmentert, og så sitter den lenge. Og så bruker jeg glominerals foundationen (nr. 8) sammen med LUXE pudderet (nr. 9) nesten hver dag. Og selvfølgelig klarer jeg meg ikke uten Beauty Blenderen! Den er seriøst et must for å få en jevn foundation, concealer og cream contouring.

Jeg vet jeg burde lagd en sminkevideo for lengst, men jeg kommer aldri i gang med det. Argh. Det er ikke så lett å filme i denne leiligheten, og så er jeg så perfeksjonist, noe som ikke hjelper på. Men jeg kjøpte jo det hersens kamera fordi jeg skulle lage filmer med det.. og det er et halvt år siden. Blæh. må skjerpe meg!

Håper dere likte dette innlegget da! Spør om dere lurer på noe.

Ad links

7 kommentarer

Siste innlegg