Mitt hemmelige favoritt leppeprodukt

En av spørsmålene jeg får mest er: “Hva har du på leppene dine?”. Sannheten er at jeg har ett absolutt favorittprodukt som jeg bruker kanskje 70% av tiden. Grunnen til at jeg ikke har skrevet om det før er at det dessverre ikke selges i Norge, men det skal gå an å bestille fra nettet, og det er kjempebillig! Jeg vet ikke helt hvilket land det er fra, men jeg kjøpte det iallefall i Spania. Produktet heter D’orleac Velvet og er absolutt en av de beste matte flytende leppestiftene jeg noen gang har prøvd. Den er på MAC nivå liksom. Og den varer kjempelenge, flasser ikke eller noenting. Jeg bruker altså nr 1. Jeg kjøpte akkurat nr. 8 som er en fin rosa farge, men den andre passer til absolutt alt. 

Under kan du se hvordan D’orleac Velvet nr. 1 er på:

Grunnen til at den ser litt annerledes ut på hver bilde er på grunn av lyset, og at jeg bruker forskjellige liplinere under. Kan også innrømme at den er litt dårlig påført på noen av bildene, uff, haha. Jeg bruker den enten helt alene, eller tegner opp leppene med en lipliner i lignende farge, og så tar den oppå etterpå. Den kan omtrent brukes oppå alt som du vil gjøre matte.

Favoritt liplinere å bruke sammen med denne:

– MAC Oh Honey!

– MAC Boldly Bare

Jeg googlet den og kom frem til denne siden, vet ikke om de sender til Norge men det må jo gå an å få tak i gjennom eBay eller et eller annet :p Måtte bare lage et innlegg siden folk spør så ofte, og det er som regel alltid denne jeg har på!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg