Baby



Shoes Adidas here // Caps here // Hoodie Bik Bok here // Dress Bik Bok (affiliate links)

Oh my god, I dag stod jeg opp tidlig for å dra i et møte. Jeg er en nattugle og får ikke sove før 3-4 om natten, så å ha en avtale klokken 11 er relativt hardt, faktisk. Så kommer jeg frem da. Neida, møtet var klokken 15. FML. Jeg har trodd hele uken at det var kl 11. Jeg klikker på meg selv når jeg gjør sånne ting, takler ikke klomsing. Og jeg hadde så sykt mye å gjøre i dag, så det var jævlig irriterende. Men men.. Nå må jeg jobbe litt til og hoppe i dusjen og så er det Vixen Sensommerfest etterpå. Har ikke vært på noe bloggevent etter sommeren så det er nesten som første skoledag, lol. Godt jeg skal dra med tha dopest girls, Silje og Ane! All the single ladies! 😛

Ha en fin onsdag, dere! 🙂

 

9 kommentarer

Siste innlegg