Min brynsutvikling

Sponset

Sist uke var jeg tilbake hos min brynsstylist Silje på Brow Rehab på Frogner, for å få stell på disse bryna. Det er lenge siden jeg har vært her nå, og i tillegg har jeg brukt Castor-oil i noen uker for å få mer hår på brynene, så jeg var spent på å se resultatet.

Det er ikke så lett å se effekten av Castor-oil før en har farget brynene, da blir liksom de lyse hårene mer synlige. Og jeg ser faktisk forskjell på brynene. Hårene har blitt tettere, noe som gjør at brynene ser kraftigere ut. Men jeg skal nok fortsette å bruke den.

Brynene mine ser mye mer naturlige ut nå, og det liker jeg! På bildet over har jeg bare brukt bittelitt av blyanten Brow Wiz fra Anastasia Beverly Hills i fargen Medium Brown. Både brynsminke og Castor Oil får du kjøpt på Brow Rehab.
 

Min brynsutvikling

 

Seriøst, bare se forskjellen på dette her. Altså 2009, hjelp! Tenk at de var så tynne. Og 2012; utrolig elendig sminke, og brynene henger nedover. Det at de henger nedover har vært det største problemet med brynene mine, men Silje har fått det til utrolig bra kun ved å vokse og nappe, ikke å klippe. Jeg anbefaler ikke å klippe brynene. Da ser det kanskje fint ut i en kort periode, og så kommer problemet tilbake igjen. Det forstyrrer brynets naturlige form.

 

Første gang jeg fikk brynsløft på Brow Rehab:

Få stell på bryna dine du også! Ring 22 55 16 00 eller gå her for å bestille time.

 

15 kommentarer

Siste innlegg