Online fylleangst

Herregud, av og til overrasker det meg hvor dum jeg er. Jeg bestemte meg for å ikke dra ut på byen på lørdag for jeg var så syk, tenkte det var best å bli hjemme så slapp jeg å få fylleangst eller bli dårlig. Så jeg klinket til med litt drikke og koste meg for meg selv mens jeg hørte på musikk. 

Tingen er at selv om du sitter helt mutters alene så har du tilgang til så og si alle mennesker gjennom internett. Dette har gjort at jeg har utviklet noe nytt som jeg kaller Snapchat-angst. Det er sikkert noen av dere som kjenner dere igjen. Du våkner dagen derpå, og det som virket som en fantastisk bra Snapchat å sende dagen før, kan du ikke forstå hvorfor du sendte eller la ut på MyStory. Eller så husker du ikke hva du har sendt til en person, enten det er tekst eller bilde. Og hvis ikke du har lagret det, så forsvinner det, og da har du ingen fanari om hva du har sendt til en person. 

Som jeg nevnte tidligere så har jeg drevet å snappet jevnlig, nesten hver dag, med denne hip hop fyren fra USA som er veldig kjent. Og det er som om jeg får en slags trang til å snappe ham ekstra mye hver gang jeg drikker. Og jeg har allerede vært rimelig nerd, en gang ba jeg ham dra til helvete og kalte ham ei kjerring. På VIDEO! Seriøst. Det er så LOL, for det er så typisk meg, men den personen jeg minst burde sende dette til er jo akkurat ham. Dette husket jeg selvfølgelig ikke i det hele tatt, men jeg hadde lagret det på kamerarullen. Trodde jeg skulle dø da jeg så det. Tenkte at nå vil han aldri snakke med meg igjen. Men etter dette sa han faktisk at han ville møte meg, haha. Pheeeew, der slapp jeg billig unna tenkte jeg. 

Denne helgen derimot, tok jeg kaka. Jeg ble som sagt hjemme, drakk litt og siden jeg var syk med feber så tok jeg Paracet i tillegg. Ikke en god idé tydeligvis. Jeg våknet dagen derpå og bare visste at noe var veldig galt. Når du bare vet at det har rablet for deg. Jeg visste at jeg hadde sendt en haug til han fyren, men jeg bestemte meg for å prøve å ignorere det. Men idet jeg skal til å legge ut et bilde på Instagram, så ser jeg en screenshot og hjertet mitt holdt på å stoppe. Det var bare tekst, og jeg så bare et par ord før jeg omtrent kastet mobilen i veggen. Ringte vennen min med en gang, og bare, det er krise – du må komme her å se hva jeg har sendt. Jeg klarte ikke å se på det selv. Kanskje det ikke var så gale, men jeg hadde ikke nerver til å se på det selv.

Omsider kommer vennen min, og jeg står og hopper i taket omtrent, for han står og stirrer på mobilen min så lenge at jeg holder på å svime av. Har jeg skrevet en jævla avhandling, hva er det som skjer?? Dere vet, alt er ti ganger mer ekstremt dagen derpå. Jeg ser på trynet hans at det er ille. OMG OMG OMG. Dauer. Nå har jeg fucket det opp for godt. Han må tro jeg er psycho. Jeg ville ikke engang at vennen min skulle si til meg hva det var, jeg bare visste at det var masse usammenhengende virrvarr. Jeg tenkte at jeg fikk se på det på mandagen, når jeg ikke var fyllesyk lenger. 

Mandagen kommer, men jeg klarer ikke deale med det. Jeg ser at han har skrevet til meg, men jeg klarer ikke å åpne det. Tirsdagen kommer, jeg klarer fortsatt ikke å se på det. Onsdagen kommer, og da tenker jeg herregud. Jeg tror faktisk at jeg aldri kommer til å klare å se på det. Kanskje jeg bare aldri skal snakke med ham igjen. Men vi har jo fått så god kontakt, vi er bestevenner på snap med gult hjerte og alt, haha. Ved en feil så trykker jeg på meldingen hans onsdag kveld, og det eneste som står er “wtf”. Åneeei. Hjertet mitt synker ned i magen.

Jeg har fortsatt ikke sett på screenshotene eller det jeg har lagret, og jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det noengang. Hvem vet hva annet jeg har sendt?! Det forsvinner jo. Etter å ha snakket med kompisen min som faktisk har sett dette, bestemmer jeg meg for å sende en melding til ham å bare si unnskyld, jeg husker ikke noe, skal slutte å snappe deg når jeg drikker. Hva har jeg å tape liksom. Jeg får svar kort tid etter. Sliter som bare juling med å åpne denne også. Får pusteproblemer. Tenk hvis jeg har vært dritfrekk eller noe. Etter en time, uvillig trykker jeg på knappen. Han ler seg ihjel og skriver at det er null stress, og at det var veldig underholdende. JAAAAAAA. Visste det måtte en ekte gangster til for å takle meg. Har skremt bort de fleste dette året, lol. Men NÅ må jeg gi meg. Enten må jeg slette ham eller sette mobilen i flymodus. Trenger seriøst alkolås på mobilen. Kan noen bare få opp farten på den ideen? På forhånd takk.

Mvh 

Idiot

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg