New in // Skjønnhet

Nå er det lenge siden jeg har skrevet om skjønnhetsprodukter, så her er noen anmeldelser av mine siste innkjøp.

Beauty Blender Nude

Jeg er helt avhengig av Beauty Blender for å få foundation jevn og fin, så jeg var veldig excited for å prøve noen av de nye versjonene. Den Nude-blenderen er akkurat den samme som den originale rosa, men jeg bare elsker at den er en annen farge, pluss at jeg trengte en ny en uansett. De blir litt slitne etterhvert, og kan få litt hull her og der, og da er det lurt å bytte dem ut. Men de varer en stund! Først klemmer jeg svampen under vann og håndkletørker den lett. Så påfører jeg foundation med hendene eller en børste, og deretter presser jeg Beauty Blenderen gjentatte ganger over hele ansiktet for å trykke den skikkelig godt inni huden, slik at det ser ut som sminken ikke kun ligger på overflaten. Jeg bruker den også til å blende kremet contouring.

Beauty Blusher

Beauty Blusher er et helt nytt produkt som skal passe til kremete blusher. Jeg liker egentlig ikke cream blushere og bruker det sjeldent, men denne svampen er også perfekt for flytende highlightere! På grunn av størrelsen så kommer du lett til på de stedene du vil fremheve, og den flytende highlighteren blir veldig fint blendet. Og så er det greit å ha et eget produkt til enten blush eller highlight, fordi du vil ikke bruke foundation-svampen til dette. Da blir pigmentene fort mikset sammen.

 

Blendercleanser Solid

Det er veldig viktig at du renser Beauty Blenderene ofte, da svamper har lett for å holde på bakterier. Den absolutt beste såpen til Beauty Blendere er Blendercleanser Solid. Den renser all sminke av svampen på 1-2-3! Jeg renser svampen nesten daglig, og da er det viktig at det går litt raskt. Den ser ut som en typisk fast, hvit såpe, og du bare surrer BB lett i sirkelbevegelser inntil den, og deretter skyller og klemmer ut sminken. Jeg har også prøvd flytende såper, men de fungerer ikke i nærheten så bra. Denne er definitivt en must-have!

Color Switch er et ganske genialt produkt. Den gjør det mye enklere å rense børsten i mellom skifte på øyenskyggefarger, uten å bruke vann. Du trenger kun å dra børsten frem og tilbake i den tørre svampen, og så blir den så og si helt fri for farge. På den måten kan du raskt bruke forskjellige øyenskygger med den samme børsten. Eneste er at jeg påfører mange øyenskygger med vann for å få dem enda mer pigmentert, men de har også en som heter Color Switch Duo med en våt svamp i midten som er mer passende til dette.


Dior Backstage Brushes, Professional Finish Powder Brush nr. 14

Jeg ønsket meg sminkebørster til bursdagen min, og fikk denne digge børsten fra Dior av en venn. Det var akkurat det jeg trengte, en stor pudderbørste som distribuerer pudder jevnt over hele ansiktet. Jeg bruker den mest til bronzere, fordi jeg føler meg ofte litt blek etter contouring, eller bare generelt. Da er det bra med en enkel børste uten for tette hårstrå. Men den kan også fint brukes litt løst finishing pudder for eksempel.



Mii Bronzing Face Finish i fargen Jewel 02

Mii er et merke som kun selges i skjønnhetssalonger, og det er mineralbasert. Jeg får aldri nok bronzere, og denne har en del shimmer i seg som gir en veldig fin glød til ansiktet. Kunne ønske den var litt kaldere, men utenom det så elsker jeg den. Siden den er litt varmere er den veldig fin til å bruke som blush i kinnene. 

 

Håper dere likte innlegget!

Inneholder affiliatelenker

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg