Helvetes stress

I dag er jeg så stressa at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har bare lyst til å sette meg ned å meditere meg inn i en annen verden. Jeg skal nemlig til Asia denne uken, og ALT må være perfekt før jeg reiser. Cirka da. Jeg liker ikke ordet perfekt, men dere skjønner hva jeg mener. 

Jeg skal være ærlig, jeg takler ikke stress særlig bra. Jeg er en rolig person og jeg liker når ting er chill. Jeg passer ikke til å være stressa, jeg har til og med for lav puls til å være stressa, haha. Jeg er vekt, og når jeg ikke har harmoni i livet så blir jeg helt i ubalanse. Jeg går fra zero til bitch veldig fort. Og når jeg har sånne dager som dette så føler jeg meg som et lite barn, som om alle andre takler hverdagens utfordringer bedre enn meg. Som igjen fører til mer stress. Oy vey… (mitt nye favorittuttrykk.)

Nå har jeg bare lyst å komme meg til helsike avgårde, lei av alle forberedelser. Hår, negler, ansikt, spraytan, trening, innkjøp, passbilde, visum, pakking. Det er jo egentlig bare luksusproblemer, men det må likevel bli gjort. Har bare lyst til å gjemme meg under dyna. Tenker også på hvor lite stress det hadde vært om jeg hadde tatt utseendet mitt utav formelen. Men det skjer ikke, mehehe!

Processed with VSCO with f2 preset

Genser her (ad link)

Skal oppdatere dere mer underveis. Dere kan følge ferden min gjennom blogg, Insta og Snapchat, brukernavn er heidichic 🙂 Det blir forhåpentligvis mer positivt enn dette innlegget, lol! 

Elsker forresten denne genseren fra Bik Bok. Jeg kjøper som regel alltid XS, men jeg kjøpte denne i Medium fordi jeg ville ha den oversized. Skoene er fra H&M, men kjøpte dem tidligere i år.

3 kommentarer
    1. Kunne du ha skrevet ett innlegg om hvordan man kan unngå å få kviser når man bruker sminke? Om det er mulig XD liker å bruke litt solpudder eller foundation, men får alltid kviser av det:((((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg