Master suite i Hong Kong

Herregud, jeg har vært altfor dårlig på å oppdatere dere. Det har bare skjedd noe hele veien, så jeg har rett og slett ikke rukket det.

Etter nesten 24 timers reise (på meg iallefall) så kom vi frem til Hong Kong på fredag. Eller var det torsdag? Husker ikke helt på grunn av tidsforskjellen.

Vi fikk en superfin velkomst da vi ankom dette nydelige hotellet, W Hotel. Jeg så velkomstkomiteen som ventet utafor hotellet, og de var både starstruck og veldig glad for å se min reisepartner, en verdenskjent MMA-fighter. Så jeg ble ganske sjenert og prøvde å liste meg utav bilen og gå til siden, de driter jo i meg, haha. Men de var så hyggelige og kom opp til meg: “Nice to meet you, Heidi!” Jeg tenkte bare kan dere navnet mitt, lol.

Rett etterpå ble vi vist opp til master suiten på hotellet.  Eller huset som jeg kaller det, det er virkelig noe av det sykeste jeg har sett. Jeg regnte med at det skulle bli fint, men dette her var bare sånn: WHAT. Jeg stod å gapte når jeg kom inn. Jeg kunne hatt 20 stykker av meg oppi badekaret liksom. Lett. Og ikke nok med at det er råflott her, men utsikten fra alle rommene er Hong Kong skyline, utover mot havet. Uansett om du er i stuen, på kjøkkenet, på badet eller på soverommet. Og alle de store stjernene som kommer til Hong Kong bor her. Rihanna har blant annet bodd på dette rommet.  












Fint, ikke sant?

Jeg trengte noe roomservice en dag, og prøvde å lete etter resepsjonen på telefonen. Så fant jeg en knapp som het Whatever Whenever, som tydeligvis var akkurat det. Det er bare å trykke på den knappen, og basically spør etter hva enn du vil ha, så kommer de med det på 1-2-3! Jeg har aldri opplevd bedre service enn i Hong Kong noensinne. Det var rett og slett en glede, haha. De er så ekstremt hyggelige her.

Tipper det koster rundt 30 000 per natt her, helt galskap, haha.

10 kommentarer

Siste innlegg