Graffiti edition


Sist uke var jeg på Oslo City på Urban Decay sitt Special Edition graffiti event. Gatekunstner Maiken Styrmo Westgaard sprayet vårt eget valgte Naked-palette med et spesielt grafitti design. Hun signerte også navnet vårt på innsiden av paletten. Dette er limited edition, og det finnes kun 60 stykker av disse i Norge! Jeg valgte dette rosa glitterdesignet:

Søtt?? Hihi. Jeg har allerede Naked1 og Naked2, så da var valget selvfølgelig Naked3. Sistnevnte er mer rosa, nude farger. Jeg likte det veldig godt! Testet ut en look med den her om dagen, slik ble den:

Da brukte jeg Limit som baseskygge, Nooner og Blackheart i øyekroken og ytterkanten av øyet, og ti slutt shimmerfargene Dust, Trick og Buzz på midten av lokket for å skape dimensjon. Glitterskygger bruker jeg som regel med vann eller fix spray, for da får en mer av glitteret med, og de blir mer pigmenterte. Jeg bruker som regel alle de samme fargene under øyet i tillegg. Ved brynsbenet brukte jeg Strange.

Det er selvfølgelig viktig å blende øyenskyggene godt etterhvert som en tar dem på, og jeg bruker alltid 217 børsten fra MAC til dette. Men de børstene som kommer med Naked-palettene er supergode til å påføre øyenskygge med! Det er omtrent kun de jeg bruker, i tillegg til blendingbørsten.

Jeg bruker omtrent kun Naked-palettene fra Urban Decay hver dag, for de har liksom alt, og så synes jeg det er digg å ha så mange farger på et sted. I tillegg er øyenskyggene generelt av veldig god kvalitet.

Håper dere likte innlegget!
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg