Galskap i Miami

Noen av dere har sikkert har fått med dere at jeg er Miami. Vært her en uke nå faktisk 😮 Og ble alt som planlagt? Absolutt ikke! Haha. Selvfølgelig. 

Jeg reiste hit for å møte en fyr, men dagen før jeg ankom ble han helt betatt av en annen jente, så da var jeg her alene da. Det er jenta over, hun er en Playmate og skikkelig søt, så vi kom veldig godt overens. Han var ikke min type uansett, så det var egentlig for det beste. Han fikk så dårlig samvittighet og sa han kunne betale hotellrommet mitt så lenge jeg ønsket. Uff, stakkar :p sånt skjer, skikkelig snill fyr da. Jeg bare bestemte meg for at vi kunne henge sammen alle som venner. Noe som funket veldig bra. Vi har vært en hel gjeng, og det har vært noen syke fester! Da jeg kom var Art Basel kunstfestivalen i gang, så det har tatt helt av i Miami. Første klubben vi skulle inn på kostet det femten tusen dollar for et bord. Mokai het den klubben. Og joda, det ble bord.

Ellers hadde vi pool party hos han fyren jeg skulle møte originalt, noe som var veldig gøy. Men jeg har jo egentlig kunnet gjort hva jeg ville, så jeg har også gått mye ut på egenhånd, og blitt kjent med så mange kule mennesker! Nå er han ikke engang i Miami lenger, han har reist til LA for å besøke hun dama, så da må en bare gjøre det beste ut av det da! :p

Utsikten fra hotellrommet på South Beach

Jeg dro ut alene på Liv på Fountainebleau, en av de hotteste stedene i Miami. Det var Dj Khaled sin bursdagsfeiring, så det var helt CRAZY mye mennesker som ville inn. Du kunne betale deg inn for 9000 dollar, men heldigvis kjente jeg noen som hadde bord der, så jeg kom inn. Det tok helt av! Jeg fant aldri de jeg skulle møte, så jeg endte opp med å henge med en helt annen gjeng som jeg ikke kjente. Jeg tror de var fotballspillere, designere eller noe? Lol.

Etter bursdagen til DJ Khaled ble jeg med de videre til et av de kuleste utestedene her som heter E11EVEN. Der var Skrillex DJ for kvelden.

Og så endte jeg opp i leiligheten til Flo Rida den ene dagen, men det er en helt annen historie det, hahah. Skal komme tilbake til det. Her er en selfie og to fra leiligheten hans.

Uansett, herregud for en tur. Jeg møtte han milliardæren jeg snakket om tidligere også, på samme hotell som DJ Khaled sin bursdag var på. Mye som har skjedd, så vanskelig å summere alt opp. Jeg må legge ut videoene fra Snapchat siden, for jeg har stort sett dokumentert alt der, da det har skjedd så mye. Derfor jeg ikke har rukket å blogge også. 

I dag skal jeg ut å shoppe litt, så skal jeg på Mokai nattklubben senere.

Følg meg gjerne på Snap og Instastories for mer fra Miami: @heidichic 

 

9 kommentarer
    1. Fy søren jeg misunner deg (på en god måte) alt du opplever! Du bare… reiser og har det morsomt, tar det som det kommer. Skulle ønske jeg hadde det sånn også. Har det rimelig kjedelig, haha. Men blir vel det man gjør ut av ting. 🙂 Uansett, digger deg!

    2. shit så kult! Blir helt i transe av å lese innleggene dine. skrive mer om turen, så vi kan drømme oss bort her hjemme 🙂 Ble du ikke såret av at han du skulle besøke droppet deg så lett? eller var dere ikke der enda at det var så mye følelser involvert. du ser ihvertfall bedre ut enn hun playmaten anyway.

    3. Shitass! Lever litt gjennom deg kjenner jeg, her jeg sitter og leser til eksamen, haha uff. (Snart ferie da). Kos deg masse videre! Gleder meg til å høre fortsettelsen 😀

    4. tone: Haha så bra!:) Neeh, skjønte ikke helt avgjørelsen men, haha. Jeg hadde ikke bygd noe forhold med ham eller følelser, og skjønte med en gang at vi ikke var en bra match, kun venner. Jeg likte kompisen hans bedre, så det var god stemning 🙂 Takk btw, haha 🙂

    5. Tine: Awe, takk for det. Jeg er ganske spontan ja, tror det er fordi jeg blir sprø når jeg kjeder meg. Avhengig av spenning :p Ja, stemmer, blir det man gjør ut av det 🙂 Kunne ønske jeg kunne være mer fornøyd med et vanlig liv av og til men, alle er forskjellige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg