Enkle tips for trette, slitne øyne

Sponsede produkter

Det er mange som sliter med “puffy eyes” eller hovne og røde øyne ofte med mørke ringer, særlig når en blir litt eldre eller når en er sliten. Det hender også meg, og når jeg først får det så føler jeg meg ikke særlig fresh. Det er vanskelig å sminke bort fordi det er liksom utstående og fremhever i tillegg de blå ringene under øynene. En ser rett og slett sliten ut. Spesielt hvis en har vært ute og drukket alkohol dagen før, hender det at en opplever det. Da føler en seg ekstra groggy, da øynene er slitne nok allerede. 

Men jeg har noen gode tips som hjelper utrolig godt på dette problemet, og generelt for å se mer opplagt ut.

IRIS Illuminating Eye Massage

Dette er et genialt lite redskap som har mange positive egenskaper for huden rundt øynene. Jeg bruker den derfor ikke kun når jeg har poser under øynene, men generelt for å holde huden i området så ung som mulig.

Enkelt sagt er det en massasjestav for øyeområdet. Den benytter en spesiell teknologi for å redusere synlige tegn på kråketær, mørke ringer og poser under øynene. Den har to moduser, en for lettere linjer og en for dypere rynker. Den forbedrer også opptaket og effekten av øyekremer og serum, derfor er den perfekt å bruke før du påfører produkter. Jeg føler alltid at jeg ser mer opplagt ut etter å ha brukt IRIS. Jeg bruker den også ofte på kvelden både før og etter påføring av krem. Prøver å ha den i nærheten og bruke den hver dag. Veldig enkelt redskap å ha i nærheten for å forebygge aldring av huden og for å ta bort poser under øynene.

Den er veldig behagelig å bruke og får øynene til å “slappe av” samtidig som den stimulerer huden. 

 

Exuviance DePuffing Eye Serum

Etter at jeg har brukt IRIS er Exuviance DePuffing Eye Serum det perfekte produktet å bruke. Dette er et kjølende serum med masse aktive ingredienser, inkludert AHA-syrer som er kjente for å forebygge rynker og aldring. Du ruller den bare på huden rundt øynene, og du kjenner umiddelbart en kjølende følelse. Huden får både fuktighet, kulde og aktive ingredienser som motvirker mørke ringer og poser under øynene.

Jeg ruller den på og lar serumet trekke godt inn. Etter noen minutter ser jeg merkbar forskjell på posene. Etterpå er det lurt å avslutte med en øyekrem slik at huden får forseglet fuktigheten godt. Etter en times tid oppnår du full effekt av behandling. Du får kjøpt denne i hudpleiesalonger og klinikker som selger Exuviance. 

To enkle tips for slitne, trøtte øyne!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg