Mer naturlig frisyre

Sponset behandling

Jeg bestemte meg for å gå for en litt mer naturlig sveis denne gangen, så det ble mindre extensions og også en del kortere. Men fortsatt blondt, hehe! Jeg var litt lei av å ha så lange extensions, hadde bare lyst på litt forandring. Nå kan jeg også enklere sette opp håret, og prøve å bli litt flinkere å style det.

FØR

ETTER

Vi satt i Luxushair LH+ tape extensions i fargen 90. Det er altså fortsatt extensions i, men cirka én pakke istedetfor to. Jeg kommer nok til å savne det lange blonde håret, men det er digg med forandring i blant. Helt sykt at jeg aldri har prøvd brunt eller mørkt hår i mitt liv, haha. Har ikke turt. Må prøve en parykk en dag og se hvordan det ser ut.


Ble det ikke fint?? Mia er så flink! <3

Jeg skal prøve å få bedre kvalitet på mitt eget hår slik at det kan bli lengre og tykkere, da blir det også mer naturlig når jeg setter lengre extensions i. Det er jo greit å ha noe hår selv også, selv om jeg er veldig avhengig av extensions, haha. Det går jo an å bruke clips en periode også. Uansett så har håret blitt mye bedre siden jeg begynte hos Mia, på grunn av Olaplex som gjør blonderingen mindre skadelig for håret.

For å bestille time hos frisøren min Mia Soleim bestill time online her

eller ring 22 11 18 60

Salongen er på senteret på St. Hanshaugen, og heter Giardini Hårdesign.

 

6 kommentarer
    1. Herregud så fin du er Heidi <3 jeg bruker nesten de samme sminke produktene som du gjør og jeg ser ikke halvparten så fin ut som du gjør! Og tusen takk for leppestift tipsene, idag ble det ingen linje på underleppen min 🙂

    2. Du hadde jo brunlilla bunnfarge en gang, det var veldig stilig:)
      Godt å slippe mindre extensions! Har selv gått fra dårlig kvalitet på eget hår og masse extensions, til friskt hår og 20 keratinfester for fylde på sidene. Veldig herlig👍👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg