Lancôme event på Grand Hotel

På tirsdag var jeg på event med Lancôme på Grand Hotel. Vi fikk høre om nyhetene til Lancôme, både angående hudpleie, sminke og dufter. Masse spennende! Blant annet denne parfymen, Trésor La Nuit. Den lukter søtt, men samtidig elegant og kvinnelig, perfekt kombinasjon.

Vi fikk også servert den diggeste maten, herregud, jeg spiste så mye! Haha. Herligste dessertene, og den beste croissanten jeg noensinne har smakt.. Åhr, sikle. 

Disse makronene var faktisk fylt med fiskerogn, så de smakte både salt og søtt! Først var det veldig rart, men jeg endte opp med å like det.


Dajana og meg

Omg, se på denne fine rosen! Det er faktisk en limited edition highlighter. Du bare bruker kabukibørsten oppå selve rosen, så kommer den fineste shimmerhighlighteren ut. Den er ekstremt ekslusiv, det finnes veldig få av dem.

Makeupartist for Lancôme, Henrik Steen, demonstrerte og fortalte om nyhetene fra merket.

Vi fikk med oss masse goodies med alle slags nyheter, blant annet foundation, paletter, peeling og parfyme. Yay! Pefekt slutt på et veldig hyggelig og lærerikt event.

 

7 kommentarer

Siste innlegg