Pink velvet bomber jacket

Sponsede klær

Processed with VSCO with f2 preset

Rizza bomber jacket here // Jeans here (ad links)// Sweater Bik Bok

My new bomber jacket! Love… Jeg går ikke i så mye rosa, men noen ting er veldig kule synes jeg, plagg som er litt røffere, som for eksempel en bomber jacket. Og denne jeansen, jeg er iallefall ikke en jeans-jente, fordi jeg finner aldri noen som passer. Jeg er både lav og har former, så det er vanskelig. Men dette er min nye favoritt! Sitter seriøst helt perfekt. Og den er ikke ukomfortabel og trang, akkurat passe stretchy. Jeg har den i XS. Og et lite tips, ikke kjøp jeans for trange, til tross for hva du har hørt. De ser mye finere ut når du har noe rom å gå på, så det ikke ser ut som du holder på å sprenge buksen liksom. Det er rett og slett mer flatterende, og gjør at du ikke ser kraftigere ut enn du er. Og så er det jo generelt mer komfortabelt.

18 kommentarer

Siste innlegg