Vil bare ha det jeg ikke kan få

Hei og hå!

I skrivende stund er jeg så stressa over at jeg ikke har fått blogget de siste dagene at jeg føler jeg bare må få ut noe før jeg kan komme i gang med dagen.

Siden innlegget om alkohol har jeg ikke drukket en dråpe, og det føles fantastisk. På en måte så hjalp det å få det ned på papir, fordi da følte jeg at jeg måtte, liksom. Men jeg ville det også. Det føles så bra. Jeg har også trent hver eneste dag. Jeg kunne ønske det var lettere å komme seg på treningsstudioet, det må jeg innrømme. Hver gang jeg skal dra så føler jeg at noe stritter i mot. Men det er sikkert fordi det gjør vondt. Det gjør jo vondt å slite seg ut og få melkesyre og kramper i musklene. Men etterpå føles det fantastisk. Jeg misunner de menneskene som bare enkelt kommer seg på treningsstudioet hver dag, men det er kanskje ikke så lett for dem heller. Kanskje de bare har bedre selvdisiplin. 

Ellers er det fortsatt rart å være singel, men jeg elsker at jeg begynner å venne meg til det. Jeg føler meg litt kulere og mer selvstendig liksom, haha. Det som er veldig rart med det hele praktisk sett, er at jeg ikke har en fast fotograf. Derfor har det også blitt lite antrekksbilder i det siste. At jeg skulle være singel så lenge hadde jeg aldri trodd. Jeg trodde iallefall jeg skulle få meg kjæreste før eksen min. Begge eksene mine! Det har jo bare gått litt over ett år, men likevel. Jeg ser ut til å sabotere alt av kjærlighetsforhold, så nå har jeg ingen forventninger what so ever når jeg møter noen. Jeg møtte en fyr for litt siden som sa han likte meg, og jeg bare: “Du kommer ikke til å like meg om en liten stund.”

Mange spør meg hvordan “en jente som meg” kan være singel. Tja, haha. Jeg skal ikke si at det ikke er mange som vil ha meg, men alle er altfor snille og søte. Da blir jeg alltid den dominerende parten, og det vil jeg ikke være. Det må være litt balanse. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg tiltrekker meg sånne mennesker! Jeg er jo ikke så snill og søt selv, hehe. Det virker som om jeg kun liker de som ikke liker meg. Eller som er veldig vanskelige å få. Og når jeg får dem så vil jeg ikke ha dem lenger. Jeg var på date med en fyr i Miami, og så ble jeg litt usjarmerende full for å si det sånn, så jeg måtte på en måte overtale ham til å gå på en 2. date. Og da han ble med på det så dumpet jeg ham. Og så maste han seg ihjel på meg, skrev noveller opp og ned, til ingen nytte. Det var da det virkelig gikk opp for meg, for jeg likte ham ikke engang. I det hele tatt.

En skal faktisk ikke finne seg i noe mindre enn det en fortjener. Jeg har fått meg en regel nå, og det er at jeg skal ikke gi mer enn jeg får tilbake, uansett hvor mye jeg liker en person. Og slik burde alle jenter tenke! Du skal ikke pøse ut med kjærlighet, kun for å få en brøkdel tilbake. Det er ikke riktig. Og når du finner den som gir deg den oppmerksomheten du fortjener, så kommer du til å skjønne det. Selv om du liker noen kjempe godt, så er det ikke verdt det. Det er ikke meant to be.



Adidas pants here (ad link) // Adidas sneakers here (ad link) // Faux fur Stars by Jonas Hallberg // Bag and sweater ZARA

Nå som jeg har lagt ut dette innlegget skal jeg spise frokost, og så forhåpentligvis trene senere. Og så skal jeg lese en bok. Iallefall litt. Jeg klarer såvidt å lese en nyhetsartikkel fordi jeg blir så rastløs, så jeg tar noen sider om gangen og er stolt over det. Prøver å se mindre på tv og sitte mindre på mobilen for tiden, da det så og si er visuelle rusmidler som tar opp altfor mye tid.

C u l8r <3

Følg meg på Instagram @heidichic

 

11 kommentarer
    1. Du er veldig flink til å formulere deg 🙂 liker sånne innlegg veldig godt! Veldig gøy med mote og sminke også, men med sånne innlegg som dette så vises det en “ekte” jente bak bloggen. En sterk jente som går igjennom det samme som oss andre. Stå på videre <3

    2. Amen to that!! Kjenner meg så utrolig godt igjen i dette innlegget og har hatt og har det på samme måte når det kommer til singellivet-hva man fortjener osv! Når det kommer til alkohol så er det sikkert greit å ta en pause. Hadde en 3 uker hvite, men så var det nok! Ikke lett å holde seg unna fest og morro heller 😂 Syntes du er flink jeg ❤️

    3. Elsker innleggene dine, men savner flere innlegg om sminke! Du sminker deg så utrolig fint<3
      Og jeg håper du kan svare meg: jeg er 27 år og kan IKKE sminke meg! Vanskeligst er å finne en foundation som passer meg perfekt! Jeg har fått hjelp på KICKS opptil flere ganger, men de foreslår kun foundation fra Dior og når jeg komme hjem, så ser jeg helt oransje ut og ikke slik som jeg så ut i butikken. Har du noen tips til hvordan jeg kan finne en foundation som passer meg perfekt? Jeg tror liksom ikke helt på at jeg MÅ ha en foundation fra Dior. Blir gal av alle produkter som er å velge mellom at jeg snart gir opp:( hvordan vet du hvilke produkter du skal kjøpe? Har du erfaring med noe sminkekurs som faktisk er bra?
      Sorry for lang kommentar!! Klemmer

    4. KONGE å hørra at du ikke har drokke på ei stond og liker det:) Enda kjekkere å hørra at du lese bok, faen meg det besta! Eg ska reisa vekk ei uka te Utsira neste uke bare for å gjøre tre ting; skrive, lese & filme små vlogg videoer:)

    5. Veronica: Godt å vite at det er noen som kjenner seg igjen! Nei er ikke lett å holde seg unna, hehe. Nå har det vært to uker her, og det føles digg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg