Blondie // Tilbud på farge og klipp

SponsetProcessed with VSCO with p5 preset

Det ser ut til at jeg holder meg blond ja. Hehe. Hadde det ikke vært for Olaplex så hadde håret mitt vært i mye verre stand. Det er bra at de har funnet opp noe som gjør at håret knekker mindre når en bleker det. Det er faktisk ganske bra kvalitet på det, selv om jeg helbleker etterveksten nesten hver 4. uke.

Processed with VSCO with f2 preset

Jeg var hos min trofaste frisør Mia, selvfølgelig. Da vet jeg at det alltid blir fint og hvitt nok! Uten at det faller av, haha. 

Genser Nelly her (ad link)

Extensionsene mine er litt gyldnere enn mitt eget hår, så da bruker jeg bare denne sølvsjampoen fra SP. Det er min favoritt, for den er enklere å ha kontroll på og den blir gjør ikke håret grått eller lilla. Den gjør bare blondfargen renere og kaldere.
 

Akkurat nå har Mia tilbud; fra og med 3. mars til 3. april får du opptil 25% avslag om du bestiller farge og klipp i samme behandling! Og det er alltid 10% studentrabatt alle dager utenom lørdag.

Bestill time online her eller ring 22 11 18 60
 

1 kommentar
    1. Hei! Lurer litt på dette med serum. Syns du man burde ha et til dagbruk, og et annet et til natten? Har du evt noe(n) å anbefale? Har i vinter slitt litt med tørre flekker, så til dagbruk er kanskje et serum med fuktighetsgivende egenskaper det beste? Hvis man skal ha et annet et til nattbruk, hva ville du anbefalt da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg