Hollywood & Highland

Her er noen bilder da jeg var og shoppet på Hollywood & Highland den ene dagen. Jeg dro hit egentlig bare på grunn av jeg skulle handle noen ting på Forever 21, for plassen er en turistbombe uten like. Hele Hollywood er en turistbombe. Det er ikke den glamorøse delen av Los Angeles, som folk flest tror, haha.

 Processed with VSCO with f2 preset

Men de har iallefall Sephora, Forever 21, Victoria’s Secret og en del andre kule butikker her. Og så spiste jeg den diggeste pizzaen ever på California Pizza Kitchen, deres spesialitet Chicken BBQ. Omg, sikle sikle. Anbefales! Og så er det jo et livlig område med en del attraksjoner. Og disse famøse stjernene på bakken for de som vil snappe et bilde av det, hehe.

 Processed with VSCO with m5 preset Processed with VSCO with f2 preset

Shorts Levis vintage // Genser Bik Bok // Veske ZARA // Solbriller Top Shop
 

Jeg er litt mer oppdatert på snap og Insta på ferie, fordi det går kjappere der og da, men det kommer mer på bloggen 🙂 Er bare litt på etterskudd. Det har skjedd mye rart på denne turen også, og jeg vet aldri hvor jeg skal begynne haha. Skal prøve å samle sammen noe :p

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg