Trend alert: Rosa hår

Processed with VSCO with hb1 preset

Da var håret rosa! Det ble litt impulsivt, jeg hadde noe farge som jeg kjøpte i Spania for et år siden som jeg aldri hadde fått brukt. Men så kom jeg på at jeg hadde lyst på rosa hår, så da passet det bra at jeg hadde det liggende. Den ble veldig lys og fin pastell, akkurat slik jeg ønsket. Knallrosa fikk jeg nok av da jeg var gother :S haha.


Processed with VSCO with f2 preset

Det er så herlig med litt forandring i blant. Noe av det verste jeg vet er når jeg bare er drittlei av utseendet mitt, og ingenting har forandret seg på en stund. Da mister jeg motivasjon til å sminke og pynte meg. Men nå er jeg good to go! Iallefall for en liten stund, høhø. Jeg har fortsatt en flaske med Lavender igjen, kanskje det blir den etterpå.

Jeg brukte Crazy Color i fargen Candy Floss. Den er veldig lys rosa. Om du vil at den skal være mer knall, er det best å bruke den direkte på tørt hår og la den sitte på iallefall en halvtime. Jeg vasket håret og håndkletørket det før jeg la i fargen, og lot den sitte i cirka 30 minutter. Viktig å prøve å få det helt jevnt, men det blir alltid litt sjatteringer, noe som egentlig passer fint for denne sesongens trend. Så ikke stress for mye med det! Fargen inneholder bare pigmenter, ikke peroxid, så den er veldig lite skadelig for håret. Og så vaskes den lett ut. Hvis du vil den skal vare lenger kan du blande litt ut i sjampoen din når du vasker det.

 

Kunne du tenke deg pastellhår?
 

11 kommentarer

Siste innlegg