Distressed and de-stressed

Processed with VSCO with a6 preset

Jeg merker at jeg heldigvis har fått en ny motivasjon til bloggen igjen, spesielt etter tilbakemeldingene fra dere. Jeg har alltid vært så redd for å åpne meg opp personlig her, for det første fordi jeg ikke trodde noen var interessert i hva jeg hadde å si. Og for det andre så er det skummelt å blottlegge seg på nettet. Eller ubehagelig. Jeg er så privat av meg, så det dere normalt sett ser her er bare overflatisk. Men det føles mye mer meningsfylt når jeg kan bruke denne plattformen til noe annet enn kun mote og skjønnhet. Jeg har jo mye på hjertet som dere sikkert har fått med dere nå.

Jeg er glad for at dere kan bli bedre kjent med meg, og jeg merker at jo mer jeg åpner meg jo mer komfortabel blir jeg med det. Så tusen takk til alle for tilbakemeldingene deres og oppmuntringen til å skrive mer. Jeg setter kjempestor pris på det. Uten dere hadde jeg ikke giddet å blogge :p


Processed with VSCO with a6 preset

Jeg er i Spania og besøker foreldrene mine nå, men rakk ikke å legge ut disse bildene før jeg dro. Veldig godt å komme seg bort i påsken – det snødde da jeg dro fra Oslo liksom. Her er det cirka 25 grader og sol hver dag så jeg klager ikke. Men jeg utnytter ikke akkurat solen veldig godt; jeg bader nesten aldri og blir drit rastløs av å sole meg. Og så liker jeg variasjon i vær, så jeg har ikke så mye imot klimaet i Norge. Det er mest digg å komme til et annet miljø, og ikke minst å shoppe. Herregud jeg har shoppet så mye, hjelp. Alt er åpent her i påsken! Noe som er superdigg. Jeg tok antrekksbilder med noen av mine nyeste innkjøp i går, som jeg skal legge ut senere i dag.

Nå har akkurat mamma og pappa dratt ut fordi jeg bruker hundre år på å gjøre meg klar og er daff om morgenen, så de giddet ikke vente lenger på meg. Men jeg trengte litt tid for meg selv uansett, og så ville jeg gjøre ferdig dette blogginnlegget. Helluuu, kan ikke henge med gamlingene hele tiden. Nå skal jeg ut og prøve å sole meg bittelitt og høre på det nye albumet til Kendrick Lamar. Det er jo over hele topplisten på Spotify. Good for him! 🙂

Processed with VSCO with a6 preset

Watch Michael Kors // Boots H&M // Bag Marc by Marc Jacobs // Tee ZARA

Shop the look:

!function(d,s,id){var e, p = /^http:/.test(d.location) ? ‘http’ : ‘https’;if(!d.getElementById(id)) {e = d.createElement(s);e.id = id;e.src = p + ‘://’ + ‘widgets.rewardstyle.com’ + ‘/js/shopthepost.js’;d.body.appendChild(e);}if(typeof window.__stp === ‘object’) if(d.readyState === ‘complete’) {window.__stp.init();}}(document, ‘script’, ‘shopthepost-script’);
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

9 kommentarer

Siste innlegg