Fuck dat shit

Herregud så mye kul band merch de hadde på H&M før jeg dro, holdt på å dra med meg hele avdelingen. Kid in a candy store! Syntes denne fra Iron Maiden var veldig kul siden den er så modernisert med mesh-stoffet og de gjentatte logoene. Jeg hører på alle bandene jeg går med, btw. Utenom den ene Justin Bieber tingen jeg kjøpte, haha. Det er vel mer tvangslytting.


Bag Love Moschine here // Shoes Steve Madden here // Fishnet socks here (ad links) // Sunglasses Marc by Marc Jacobs // Iron Maiden dress H&M

Nå skal jeg ut å gå tur med mamma, jeg må bli mye flinkere på det. Er mye diggere å gå tur her enn i Oslo, der er det så mye folk overalt, og så er det liksom midt i byen. Veldig eksotisk, not. Men får komme meg tilbake på treningssenteret når jeg kommer hjem. Sommerkroppen 2017, hahah. Jeg blir så oppgitt når jeg hører det begrepet der. Fuck dat shit.

Shop the look:

!function(d,s,id){var e, p = /^http:/.test(d.location) ? ‘http’ : ‘https’;if(!d.getElementById(id)) {e = d.createElement(s);e.id = id;e.src = p + ‘://’ + ‘widgets.rewardstyle.com’ + ‘/js/shopthepost.js’;d.body.appendChild(e);}if(typeof window.__stp === ‘object’) if(d.readyState === ‘complete’) {window.__stp.init();}}(document, ‘script’, ‘shopthepost-script’);
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
2 kommentarer
    1. Går heler for en hel års kropp som er sunn og frisk. Skjønner ikke hva vitsen med å slite med å få sommer kroppen fra januar til juni. Så i juni så kaster man vekk alt man har gjort for man skal se bra ut på stranda. Fuck that shit… Går heler for hel års kroppen.
      Og fin kjole foresten. Håper at du koser deg masse med foreldrene dine. Misunner deg, savner varmen. Kos deg videre.
      http://www.josefine.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg