Jeg satt meg aldri på flyet

Jeg skrev i sist innlegg at jeg ikke visste om jeg skulle dra hjem til Oslo eller bli igjen i Spania. Men jeg ble altså igjen. Og nå vet jeg ikke om jeg gjorde riktig avgjørelse, typisk. Jeg er som sagt litt lost. Sånn er det vel av og til. 

I dag har jeg solt meg og svømt litt i bassenget. Skal prøve å komme litt i form mens jeg er her. Bruke tiden litt produktivt. Jeg blir stressa når jeg har for mye “ferie” fordi jeg føler jeg sløser bort tid som kunne vært brukt mer effektivt. Evig rundgang i hodet mitt, lol. Men jeg har i alle fall masse bilder av antrekk som jeg skal legge ut. Nå har det nye bloggdesignet fra Side2 kommet på plass også, yeesss.

Nå går det Kardashian maraton på TV i bakgrunnen og jeg skjønner seriøst ikke hvordan de kan bruke “literally” (bokstavelig talt) så feil hele tiden uten å bli flaue.

Blogges literally senere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg