Klestips: Shop i herreavdelingene

Processed with VSCO with e5 preset

NÅ merker jeg at jeg begynner å bli lei av å være her, haha. Jeg våknet opp med angst i går klokken halv seks på morgenen og tenkte at to uker til her blir alt for mye. Så jeg endret billetten til denne tirsdagen. Ikke det at det er fælt her, jeg må bare hjem å få gjort ting. Men jeg er glad for at jeg tok de ekstra dagene her så jeg fikk forberedt meg på å dra tilbake til Oslo. Setter litt mer pris på det nå som jeg føler jeg er på overtid her. 

Processed with VSCO with e5 preset

Noe av det jeg kommer til å savne mest er shoppingen. De har så mye kult i butikkene her, spesielt de spanske kjedene som Pull & Bear, ZARA og Bershka. Både for kvinner og menn. Jeg handler som regel i begge avdelinger. 

De har mye kult i herreavdelingene som fint kan brukes av kvinner. Det er et perfekt sted å finne oversized plagg, hoodies eller mer maskuline plagg. Capsen her er er fra ZARA MAN. Jeg har også kjøpt en del t-skjorter for menn som er fine å bruke med korsettbelter, eller bare som løse kjoler alene. Et fint, lite tips hvis du vil ha litt variasjon, og kanskje kjøpe noe som ikke alle andre jenter har.

Processed with VSCO with e5 preset

I’m wearing: Dress Bershka // Caps ZARA // Heels Forever 21

Shop looken:

!function(d,s,id){var e, p = /^http:/.test(d.location) ? ‘http’ : ‘https’;if(!d.getElementById(id)) {e = d.createElement(s);e.id = id;e.src = p + ‘://’ + ‘widgets.rewardstyle.com’ + ‘/js/shopthepost.js’;d.body.appendChild(e);}if(typeof window.__stp === ‘object’) if(d.readyState === ‘complete’) {window.__stp.init();}}(document, ‘script’, ‘shopthepost-script’);
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg